י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
קומבינה חסכונית

טראמפ קבר את איוונה במגרש הגולף כדי לקבל הטבות מס?

האם דונלד טראמפ קבר את אשתו הראשונה במועדון הגולף שלו כדי לנצל הטבת מס בניו ג'רזי? בתי קברות פטורים ממס הכנסה, מס רכוש, ומס מכירה. על פי חוקי המס, אין מספר מינימלי של שרידי אדם שצריך לקבור על הקרקע כדי לזכות בהטבות

טראמפ קבר את איוונה במגרש הגולף כדי לקבל הטבות מס?
מגרש גולף צילום: Moshe Shai/FLASH90

דונלד טראמפ קבר את אשתו הראשונה איוונה במועדון הגולף שלו בניו ג'רזי כדי לנצל פטור ממס של המדינה על בתי קברות. פרופסור לסוציולוגיה של דארטמות' בארה"ב, ברוק הרינגטון, שממתגת את עצמה כחוקרת מס, צייצה בטוויטר: "הייתי סקפטית לגבי השמועות שטראמפ קבר את גרושתו בחלקת העפר הקטנה והעצובה ההיא במגרש הגולף שלו בבדמינסטר, ניו ג'רזי רק בשביל הטבות מס".

היא כתבה: "אז בדקתי את קוד המס של ניו ג'רזי, וחבר'ה, זו טקטיקה של ​​הימנעות ממס, מס רכוש, הכנסה ומכירה, כולם בוטלו". הרינגטון צייצה בטוויטר כי אין קביעה על כמות המתים הדרושים כדי לקבל פטור. היא פרסמה צילום מסך של חוקי מדינת ניו ג'רזי על הקלות מס לבתי קברות, כדי להוכיח את דבריה.

חלקות אדמה בניו ג'רזי המיועדות לשימוש כבית קברות אינן חייבות במס רכוש, הכנסה או מכירה. איוונה נקברה בחלקה קרובה למגרש הגולף לאחר הלווייתה במנהטן ב-20 ביולי. אשתו לשעבר נמצאה מתה בביתה ב-14 ביולי לאחר שנפלה במורד המדרגות בביתה, היא הייתה בת 73.

בחוק המיסוי ובתי הקברות נכתב: "בתי קברות המשמשים או מיועדים לשמש לקבורת גופות מתים או אפרם ששטחם אינו עולה על עשרה דונם, ובתי קברות ומבנים לשימוש בתי קברות שהוקמו עליהם, וכן כל המאוזוליאום, הקמרונות, הקריפטים או המבנים המיועדים להחזיק או להכיל את גופות המתים או את אפרם, ואשר מוקדשים או מוחזקים אך ורק לשם כך, יהיו פטורים ממיסוי".

דונלד טראמפ ניו ג'רזי קבר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד