י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
ממתין מעל 30 שנה

צייד המפלצות ראה יצור מסתורי 'יורה מהמים כמו טורפדו'

אדם שבילה 31 שנים מחייו בציד של מפלצת לוך נס על החוף בסקוטלנד, סיפר כי בכל הזמן הזה הוא ראה 'הוכחה' למפלצת רק ​​פעם אחת. חוקרים רבים בדקו האם המפלצת קיימת באגם באמצעות מחקרים גאולוגיים וסונאר, ולא הצליחו להוכיח שהיא קיימת

צייד המפלצות ראה יצור מסתורי 'יורה מהמים כמו טורפדו'
מפלצת לוך נס: אילוסטרציה צילום: Pixabay

צייד מפלצות שחי לבדו על גדות אגם לוך נס בסקוטלנד במשך יותר מ-30 שנה, סיפר כי הדבר הכי קרוב שיש לו להוכחה שהמפלצת קיימת, היא פעם אחת שראה אותה. לדבריו הוא לא מתחרט והוא מוכן למות שם כדי להוכיח שהמפלצת קיימת.

כשסטיב פלטהאם הגיע לגיל 28, הוא החליט להפסיק את העבודה היומיומית שלו ויצא להגשים את חלום חייו למצוא את המפלצת המיתולוגית של לוך נס.

המפלצת מלוך נס ידועה גם בשם 'נסי', היא מפלצת אגדתית שחיה כביכול, בלוך נס שבסקוטלנד. המקום הפך לאטרקציה תיירותית ורבים מגיעים לאזור בניסיון לצפות במפלצת שלמעשה לא קיימת ואף פעם לא ראו אותה. חוקרים רבים בדקו האם המפלצת קיימת באגם באמצעות מחקרים גאולוגיים וסונאר, ולא הצליחו להוכיח שהיא קיימת.

לאחר שמכר את כל רכושו, סטיב קנה רכב קרוואן לציד שלו, וחנה על גדות הנהר לך נסנב-1991. ולמרבה הפלא, הוא חי שם מאז. כיום, בן 59, סטיב חי יותר ממחצית חייו הבוגרים כנזיר, כשהוא מבלה כל יום במבט אל המים השחורים והקודרים של נהר הלוך.

בשיחה עם 'דיילי סטאר', הוא חשף את התצפית הטובה ביותר שהייתה לו אי פעם, ואמר "הכי קרוב שאי פעם הגעתי להוכחה היה לפני שנים רבות, ב-1992. בסביבות השעה 11 בבוקר, משהו נורה במים כאילו נורה מטורפדו".

"כל מה שיכולתי לראות זה תרסיס מים או מה שזה לא היה. זה לא יכול היה להיות הסלמון, שהוא הדג הכי גדול שלנו כאן, פשוט קפאתי וזה נעלם, הייתי צריך לצלם, חשבתי, אם זה יקרה בשנה הראשונה שלי, אראה את זה שוב בשלב מסוים אבל אני עדיין מחכה עד היום".

הוא אמר בראיון: "אני מחזיק בשיא העולם בציד המפלצת. שמרתי על המנעול מאז 19 ביוני 1991, אז 31 שנים בסך הכל. תמיד באתי לכאן בזמני הפנוי, הייתי אובססיבית לגבי זה. בסופו של דבר החלטתי שמה שאני באמת רוצה לעשות עם החיים שלי זה לבוא למצוא את מפלצת לוך נס".

"השאיפה שלי היא לצלם תצפית, אני אשאר כאן עד שאקבל את ההוכחה, זה מפעל חיי. אני צריך להוכיח לעצמי שזה אמיתי. זה משהו שאני צריך לקבל סגירה עליו".

סטיב, שמממן את חייו ואת תחביבו בהכנת דמויות של המפלצת ומכירתן באתר אינטרנט שהקים, לא נרתע מחוסר ההצלחה שלו למצוא את המפלצת, "אנחנו יודעים שיש לנו כאן משהו שהוא הרבה יותר גדול מהדגים".

מפלצת סקוטלנד נהר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד