כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024
עבד בעבר עם ש"ס

מתמודד נוסף על משבצת הנציג החרדי בליכוד

קובי גבריאל, חרדי בן 35 פעיל פוליטי מוכר מאלעד, מי שניהל מטות של ראשי ערים, מפלגות, אירועים פוליטיים, מוכר בחצרות הרבנים. מתמודד על משבצת החרדי בליכוד. בעבר עבד קובי עם סיעת ש"ס מול המגזר הערבי

מתמודד נוסף על משבצת הנציג החרדי בליכוד
קובי גבריאל צילום: באדיבות המצלם

קובי גבריאל בן 35 מתמודד במשבצת החרדי בליכוד, קובי חרדי מאלעד, עבד עם ראשי ערים, מטות בחירות מרכזיות, ועכשיו מנסה לתפוס את המשבצת השמורה לנציג חרדי בליכוד. קובי גבריאל פעל בתפקידו כפרויקטור מטעם תנועת ש"ס לטובת איגוד ופעילות המגזר הלא יהודי ולמיסוד פעילותה של הלשכה לפניות הציבור הארצית.

בשנים האחרונות קובי הוא יועץ פוליטי ואסטרטגי לראשי ערים וחברות וגם בתחום ההתחדשות עירונית. הוא למד במוסדות החינוך העצמאי ובוגר ישיבות קדושות על טהרת אהבת הארץ והתורה.

בכירים בליכוד אומרים כי בחירתו של קובי גבריאל במשבצת החרדי תוביל לעליה במספר המצביעים המכירים ומעריכים את ניסיונו הפוליטי כישרונותיו ויכולותיו.

קובי גבריאל אומר על ההתמודדות שלו, "אני מגיע עם ניסיון, אני מכיר את הזירה הפוליטית, התקשורת והשמאל מנסים להפיל את נתניהו, אנחנו מרגישים שמנסים להפיל אותנו, תרתי משמע, נתניהו נערץ גם בציבור החרדי, והתופעה הזו אינה בכדי, החרדים רוצים לחוש שהם אזרחים שווים".


קובי גבריאל

בעוד כשבוע יתקיימו הפריימריז לרשימת הליכוד לכנסת ה 25, בין המתמודדים הרבים שהגישו את מועמדם, נמצאים שלושה חרדים, בנוסף לקובי גבריאל, ישנם שני חרדים שיאבקו בקרב לוהט ראש בראש על משבצת החרדים ברשימה לכנסת.

המשבצת החרדית נמצאת במקום ה-45 ברשימה לכנסת, אך במקרה של והסקרים יתממשו, פלוס מימוש חוק נורבגי מורחב, פרישות של בכירים בליכוד והפתעה במספר המנדטים שתזכה המפלגה וייתכן ומי שישובץ במקום הזה, יהפוך לחבר כנסת מן המניין במעלה הקדנציה.

על המשבצת מתמודדים בפריימריז, קובי גבריאל, פעיל מוכר ויועץ פוליטי, יעקב וידר, נציג הליכוד בעיריית בני ברק ושבתאי קטש (קטשווילי), איש חב"ד; השלושה יבקשו לתפוס את מקומו של זאבי פליישמן, מי ששימש כנציג החרדי ברשימת הליכוד בכנסת היוצאת.

הליכוד חרדים חוק נורווגי קובי גבריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד