כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
תקיפה והחזקת נשק

נעצר חשוד בירי כדורי ג'לי לעבר חרדים

נער נעצר בחשד לירי באמצעות רובה כדורי ג'לי לעבר שני חרדים שהלכו במונסי שבניו יורק במוצאי השבת האחרונה. הודות למידע שסיפק ארגון 'חברים' לשוטרים, הם הצליחו למצוא את החשוד ולהביאו למעצר

נעצר חשוד בירי כדורי ג'לי לעבר חרדים
רובה הג'לי שנתפס צילום: משטרת רמפו

נער אנטישמי שירה במוצאי השבת האחרונה לעבר שני חרדים באמצעות רובה ג'לי, הואשם בעבירות פליליות, כולל תקיפה, והחזקת נשק. רובה ג'לי אינו מסכן חיים, אך יורה כדורי ג'לי או פלסטיק, ועשוי לפצוע אם הכדורים פוגעים באיברים חיוניים כגון פנים או חלילה גרוע יותר אם הכדורים פוגעים בעיניים.

ממשטרת רמפו נמסר כי הודות למידע שסיפקו מתנדבים מארגון 'חברים' ממחוז רוקלנד, הצליחו הבלשים למצוא את החשוד ולהביאו למעצר. המשטרה מסרה כי החשוד הוא נער קטין שהואשם בעבירות פליליות, כולל תקיפה, והחזקת נשק. כך דיווח האתר Yeshiva world news.

כזכור, כפי שדווח ב'בחדרי חרדים' שני צעירים חרדים שחצו רחוב במונסי שבניו יורק בשעת לילה מאוחרת של מוצ"ש האחרון, הותקפו על ידי נוסעי רכב חולף, אחד מהנוסעים ירה לעברם כדורים מרובה אוויר שיורה כדורי ג'לי ופלסטיק,

האירוע התרחש כאשר מכונית מסוג טויוטה קורולה שחורה חלפה לצידם ואחד מנוסעי הרכב פתח לעברם בירי מרובה ופגע בלחיו של אחד משני הצעירים החרדים.

מונסי אנטישמיות בארצות הברית ירי חרדים רובה אוויר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד