י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
בשיא ימי בין המצרים

עימות חרדי: דרעי התנשא וגפני נעלב ועקץ

יו"ר ש"ס דרעי ממשיך להתעמת עם יהדות התורה כאשר היום לקח פטרונות עליה באומרו כי ידאג שהיא תישאר בגוש נתניהו ולא תלך עם גנץ. גפני שלא אהב זאת בלשון המעטה, תקף בחזרה והזכיר לדרעי כי הוא זה שישב בעבר בממשלות שמאל

עימות חרדי: דרעי התנשא וגפני נעלב ועקץ
אריה דרעי/משה גפני צילום: יונתן זינדל/אוליבר פיטוסי, פלאש 90

בשיא ימי בין המצרים פותח יו"ר ש"ס אריה מכלוף דרעי עימות נוסף מול 'יהדות התורה' וטוען כי הוא ייקח עליהם אחריות שלא יפרקו את גוש הימין, ח"כ משה גפני נעלב ומיהר לעקוץ את דרעי והזכיר לו כי הוא זה שישב בעבר עם השמאל.

בראיון לעמית סגל הבוקר (שני) אמר דרעי כי באחריותו 'יהדות התורה' תתמוך בממשלת ימין, "אין לכם מה לחשוש, יש להם חשבונות פנימיים, זה רק דיבורים - אני לוקח אחריות שיהדות התורה ששייכת לגוש שלנו תלך לממשלה בראשות נתניהו ובראשות הליכוד".

לדברי דרעי, "האמירות שכביכול הם יילכו עם גנץ חוטאים לאמת" והוסיף, "הפסדנו את הבחירות הקודמות רק בגלל האדישות של הציבור שלנו. אחוזי ההצבעה במעוזי הימין היו נמוכים בעוד במעוזי השמאל היו גבוהים מאוד".

גפני שראה בדברי של דרעי התנשאות מיהר לעקוץ ואמר, "שאף אחד לא ידאג לנו ולא ייקח עלינו אחריות על זה שנלך רק עם הימין , אנחנו עושים מה שאומרים לנו גדולי ישראל", אמר הערב.

עוד הוסיף גפני, "30 שנה שהייתי בכנסת תמיד הלכתי עם הימין, זה נראה לעג, זה נשמע לא טוב. יהדות התורה הלכו תמיד רק עם הימין", כשהוא עוקץ כי ש"ס ישבה בעבר בממשלת שמאל, באומרו: "במפלגות האחרות נמצאים אנשים שהם שאינם מאמינים במה שיהודי אמור לעשות".

מועמד 'אגודת ישראל' לכנסת, יצחק גולדקנופף, שעדיין לא זכה ליצירת קשר מצדו של גפני, אמר הערב: "אני מסכים עם דבריו של דרעי, יהדות התורה תלך רק עם נתניהו. יש דעה אחידה בנושא הזה של מועצות גדולי התורה. אני לא רואה סיבה שאנחנו סוטים מדרך הימין".

רק בשבוע שעבר נרשם עימות נוסף בין ש"ס ל'יהדות התורה' כאשר דרעי הפתיע בראיון כשגילה כי הוא מחפש מועמד אשכנזי לרשימת ש"ס כדי לגרוף גם מצביעים אשכנזים.

משה גפני בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד