י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
לפני שהכתבה פורסמה

איילה חסון נגד 'הארץ': "מחפשים בכל דרך להכפיש"

בעקבות כוונת עיתון 'הארץ' לפרסם כתבה נגדה, עיתונאית 'חדשות 13' שלחה מכתב בו היא מאיימת לנקוט בהליכים משפטיים נגד העיתון: "במסגרת הפניות, יותר מאשר נרמזת מגמת הכתבה השלילית ואופייה הרכילותי"

איילה חסון נגד 'הארץ': "מחפשים בכל דרך להכפיש"
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

כתבת ומגישת 'חדשות 13', איילה חסון, מאיימת לתבוע את עיתון 'הארץ' בעקבות כתבה שאמורה להתפרסם נגדה בימים הקרובים.

עורכי דינה של חסון שלחו אמש (ראשון) ל'הארץ' מכתב ובו הם מאיימים לנקוט נגד העיתון באמצעים משפטיים אם תפורסם כתבה העוסקת בה, שכאמור עדיין לא פורסמה. באתר העיתון פרסמו את תוכן המכתב. 

"בימים האחרונים, אתם ומי מטעמכם פונים לגורמים שונים על מנת לראיינם לכתבה מגמתית בנוגע לגב' חסון, ומחפשים, כך עולה מהמידע שבידי גב' חסון, למצוא בכל דרך דבר מה מכפיש אודותיה", נכתב.

"במסגרת הפניות, יותר מאשר נרמזת מגמת הכתבה השלילית ואופייה הרכילותי. הוצע לגורמים שאליהם נעשתה פניה למסור מידע (על חסון, עד"כ) תוך שמירה על עילום שם, באופן שיקל לפרסם מידע שלילי", וכי "הפונים מטעמכם לא אהבו, בלשון המעטה, דברים חיוביים רבים שנמסרו אודות גב' חסון ופועלה רב השנים וההצלחות".

לסיכום, נכתב, "כבר בשלב זה מובהר בפניכם, כי ככל שתבחרו לפרסם כתבה ובה לשון הרע והוצאות דיבה (ולו במשתמע) אודות גב' חסון – שעה שנמסר לכם על-ידי שורת גורמים שאין אמת בדברים – תאלץ גב' חסון לנקוט נגדכם באמצעים משפטיים".

אילה חסון עיתון הארץ תביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד