ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
מתבקש

הדלק ירד משמעותית: האם הטיסות יוזלו בקרוב?

מסתבר שלא רק מחיר הדלק לרכבים ירד אלא גם למטוסים ובשיעור ניכר - 15%. כעת מצופה מחברות התעופה להוזיל בחזרה את המחירים שזינקו לפני כחודש בעקבות עליית מחירי הדלק 

הדלק ירד משמעותית: האם הטיסות יוזלו בקרוב?
אילוסטרציה צילום: unsplash

אחרי שמחיר הדלק ירד אתמול יום שני בשקל וחצי לליטר מסתמן כי חברות התעופה יורידו את מחירי הטיסות, זאת לאחר שגם מחירו של הדלק הסילוני למטוסים יירד. כך מדווחת כתבת התעופה יולן כהן ב'חדשות 12'.

כזכור, כאשר מחירי הדלק עלו לפני מספר שבועות גם חברות התעופה מיהרו להכריז כי הן מעלות את מחירי כרטיסי הטיסה לכל היעדים בהתאמה, כעת נותר לנו לעקוב ולגלות, האם הן יהיו הוגנות כעת עם הנוסעים הפוטנציאליים ויוזילו בחזרה את המחירים.

לפי הדיווח ב'חדשות 12', חלק מחברות התעופה עודכנו על ירידת מחירי הדלק למטוסים, כאשר לפי המחירון העדכני צפויה ירידה של כ-15%, דבר שעתיד להשפיע על מחירי הטיסות. המחירים הללו כאמור מושפעים לא רק מעונת השיא ומהביקוש - אלא גם ממחירי הדלק.

בדיקת הערוץ העלתה כי חברת 'ארקיע' צפויה להוריד את מחירי חבילות הנופש בכ-10% ובמחירי הטיסות בכ-15%. עדיין לא ברור אם חברות אחרות יצטרפו גם הן להורדת המחירים ואולי יצרו תחרות ביניהן על לבו של הנוסע.

לצד זאת דווח כי ישראלים רבים מצאו דרך להוזיל את מחירי הטיסות הגבוהים כעת. במקום לשלם כמה אלפי שקלים ולטוס מנתב"ג, ישראלים רבים עוברים לסיני או לעקבה שבירדן וטסים במחירים מוזלים בהרבה, לאותו היעד עם אותה חברת תעופה. כך למשל מחיר טיסה לבודפשט עולה מנתב"ג כ-830 שקלים ואילו מעקבה רק כ-170 שקלים. כך גם הפער במחיר לגבי יעדים אחרים בעולם.

טיסות בזול טיסות מוזלות טיסות זולות הוזלת הדלק הוזלת מחירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד