כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

עגלת משטחים עם משקל - מה חשוב לדעת?

מהן עגלות משטחים עם משקל? למי הן מיועדות? איזה שימושים ניתן לעשות בעגלות אלו ומהם היתרונות של המשקל הדיגיטלי המותקן על גבי העגלה? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

עגלת משטחים עם משקל - מה חשוב לדעת?
עגלת משטחים צילום: FREEPIK

עגלות משטחים הן הגדרה כוללת לכל סוגי העגלות המיועדות לצרכי שינוע והרמה של משטחי סחורות במשקלים שונים של החל מ-500 ק"ג ועד 3 טון. עגלות אלו מהוות חלק בלתי נפרד מהציוד הלוגיסטי הנדרש לכלל העסקים והחברות הנדרשות לשינוע משטחי סחורות וציוד באופן תדיר וקבוע, וביניהן: חברות הפצה, חברות אסחנה, חברות הובלה וחברות ייצור המחזיקות במפעלים, מחסנים וכדומה. כאשר מדברים על עגלות משטחים המיועדים לצרכי עבודה יומיומיים מדברים למעשה עם מספר סוגים מרכזיים של עגלות, כגון: עגלות משטחים ידניות לניודמשטחי סחורות במשקלים של החל מ-500 ועד 1,500 ק"ג, געלות משטחים חצי חשמליות המשלבות בתוכן מנגנון חצי חשמל/חצי ידני לניוד משטחים במשקל כולל של עד 1,500 ק"ג ועגלות משטחים המגיעות עם מנגנון חשמלי מלא לנשיאת משטחים במשקל כולל של עד 3,000 ק"ג. הצורך בעגלות משטחים הוביל בשנים האחרונות לפיתוח דגמים ייעודים למשאיות עם רמפה לצרכי העמסה ופריקה נוחה של משטחים וזאת לצד דגם מתקדם של עגלת משטחים עם משקל דיגיטלי.

עגלות משטחים עם משקל

עגלת משטחים עם משקל היא למעשה עגלת משטחים ידנית המשלבת בתוכה משקל דיגיטלי המסייע לצורך שקילת הסחורות הנישאות על גבי העגלה. עגלות אלו נועדו לכל אילו מביניכם הנדרשים לשקילת משטחי הסחורות כחלק מהעבודה השוטפת. בדומה לכל עגלת משטחים ידנית אחרת, גם העגלה המשלבת בתוכה משקל דיגיטלי לשקילת משטחי הסחורות, משלבת בתוכה שלוש יחידות מרכזיות הכוללות את יחידת מוטח ההיגוי המחבר בין ידית האחיזה ליתר מרכיבי העגלה, יחידת שיני המזלג המגיעה באורכים משתנים ויחידת הגלגלים המאפשרת שינוע קל ונוח של העגלה על גבי מגוון רחב של משטחי בטון, ריצוף וכדומה.

שימו לב - העומס המקסימאלי של עגלות משטחים ידניות המשלבות בתוכן משקל דיגיטלי לצרכי שקילה, נע בין 1,500 ל-2,000 ק"ג בהתאם לדגם העגלה בה בחרתם.

עגלת משטחים עם משקל - כל השימושים

עגלת משטחים עם משקל מאפשרת לכם לבצע שקילה מדויקת של הסחורות אותם אתם מניחים על גבי המשטחים הנדרשים לשינוע וניוד ממקום למקום באמצעות העגלה. חשוב לציין שמדובר במשקל דיגיטלי מדויק עם סטייה של עד 0.2% בשקילה, דבר המבטיח לכם מדידה מדויקת ככל הניתן של הסחורות המועמסות על גבי המשטח. באמצעות עגלות משטחים המשלבות בתוכן משקל דיגיטלי, תוכלו לשקול משטחי מזון, חבילות של סחורות שונות, מוצרים שונים ממתכת וחומרי גלם נוספים, כאשר מדידת המשקל תאפשר לכם הכנת משטחי סחורות עם המשקל המדויק הרצוי לכם.

עגלות אלו מיועדות למרכזים לוגיסטיים (מרלו"ג) בהם נדרשת פעולת הכנת משטחי סחורות על פי משקל, במפעלי מזון הנדרשים לשינוע משטחי סחורות על פי משקל, במפעלי ייצור בהם נדרשת פעולת שינוע של סחורות בהתאם למשקל מסוים ובחברות הפצה ואסחנה המעוניינות לשקול את הסחורות השונות אותן כחלק מהכנת המשטח.

עגלות עם משקל דיגיטלי - כל היתרונות 

השימוש בכל עגלת עם משקל דיגטלי, יאפשר גם לכם ליהנות ממספר יתרונות תפעול מרכזיים הכוללים בין היתר:

  • שקילה מדויקת של הסחורות על גבי המשטח בהתאם למשקל יעד כזה או אחר הרצוי לכם
  • צד דיגיטלי נוח וקל לתפעול
  • עגלת משטחים ידנית המאפשרת לכם לשנע משטחי סחורות במשקלים שונים של עד 2,000 ק"ג
  • מדידה מדויקת של משקל הסחורות תוך סטייה קלה של עד 0.2% בלבד מהמשקל האמיתי
  • שקילת סחורות עד ליכולת הנשיאה המקסימאלית של העגלה לצורך תפעול קל ונוח של העגלה

ויתרונות נוספים ההופכים את השימוש בעגלות משטחים עם משקל דיגיטלי לנפוצים יותר ויותר בקרב חברות ובתי עסק רבים העושים שימוש בעגלות משטחים כחלק מהעבודה השוטפת היומיומיות שלהם.

רכישת עגלות משטחים עם משקל - מה חשוב לדעת?

רכישת עגלת משטחים עם משקל דיגיטלי, חשוב שתעשה באמצעות בתי עסק העוסקים ומתמחים באספקת ציוד לוגיסטי לתחום האחסנה והשינוע. באופן זה, תוכלו להבטיח לעצכמם עגלות משטחים איכותיות המיוצרות על ידי חברות מובילות בענף וממשקלים דיגיטליים עם סטיית תקן קלה בלבד. כמו כן, תוכלו להבטיח לעצמכם אחריות על העגלה ועל המשקל לאורך כל תקופת האחריות.

עגלות משקל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד