י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

חטיפים בריאים לכלב

כלבים אוהבים חטיפים בגלל הצורה שלהם והעובדה כי קבלת חטיפים מעידה על שבירת שגרה. עם זאת, ישנם חטיפים בריאים לכלב שניתן לבחור- כל הפרטים בכתבה

חטיפים בריאים לכלב
חטיפים לכלב צילום: FREEPIK

מהם חטיפים בריאים לכלב?

 כלבים אוהבים חטיפים בגלל הצורה שלהם והעובדה כי קבלת חטיפים מעידה על שבירת שגרה. עם זאת, ישנם חטיפים בריאים לכלב שניתן לבחור. היום ישנם חטיפים שונים לכלבים כאשר כל חטיף שונה בריח ובטעם ולכן חשוב ביותר לבחור את החטיפים האיכותיים ביותר. מהם חטיפים בריאים?

מבוססים על בשר איכותי: מדובר על חטיפים המבוססים על בשר איכותי כמו כבש, דג או עוף בקר.

חטיפים דנטליים: מדובר על חטיפים המסייעים לבעלי החיים לשמור על ההיגיינה של הפה. כאשר הכלב לועס את החטיפים, החטיפים מנקים את השיניים מאבנית והלכלוכים השונים המצטברים בפה של הכלב.

חטיפים דיאטטיים: נוסף על כך, ישנם חטיפים דיאטטיים הניתנים לכלבים בעלי עודף משקל במטרה לרדת במשקל. החטיפים כוללים כמות קלוריות נמוכה וגם ערכים תזונתיים גבוהים.

 חטיפים עם תוספי תזונה: כלבים אשר צריכים לקבל תוסף תזונה בשל חוסר בתוסף יכולים לקבל חטיף.

היכן ניתן לקנות חטיפים?

היום בכל חנות חיות ניתן למצוא חטיפים בריאים. בחנות חיות בולדוג בירושלים הממוקמת ברחוב יד חרוצים 16 תמצאו את כל החטיפים שאתם צריכים לכלב שלכם. החנות מציעה משלוחים לכל הארץ וכך ניתן לקבל את החטיפים בזמן המתאים לכם בלי לצאת מהבית- אין ספק כי מדובר בעסקה משתלמת ביותר המאפשרת לכם לדעת כי הכלב שלכם יקבל את החטיפים האיכותיים ביותר.

 מה  חשוב להביא בחשבון בעת רכישת חטיפים בריאים?

  • ערך קלורי: בבואכם לרכוש חטיפי בריאות יש חשיבות עליונה לשים לב לערך הקלורי של החטיפים ולוודא כי אכן מדובר בחטיף בריאות. האכלה בכמות גדולה של החטיפים יכולה להוביל למצב של השמנת יתר, מה שאתם ממש לא רוצים שיקרה ולכן חשוב ביותר להקפיד על כך. נוסף על זאת, אם מדובר על חטיף שאינו מאוזן מבחינה קלורית, הרי חשוב לא להקפיד ולהגזים עם הכמות במטרה לא להפר את האיזון התזונתי.
  • המלצות של צוות מקצועי: חטיפים נוהגים לתת לכלב בתור פרס על התנהגות יפה. החטיפים מאפשרים לשלב האכלה עם אינטראקציה. כאשר מדובר בחטיפים בריאים חשוב ביותר לבחור את החטיפים האיכותיים ביותר וחשוב להתייעץ עם צוות מקצועי. התייעצות עם צוות מקצועי תאפשר לכם לדעת את הרכיבים השונים הכלולים בחטיפים וכן תאפשר לכם לדעת כמה זמן כדאי לתת את החטיפים על מנת לא להגיע למצב של משקל עודף.

 מהן השאלות  החשובות שיש לשאול לפני רכישת החטיפים?

בחרתם את החנות המתאימה ביותר לרכישת חטיפים? חשוב ביותר להגיע לחנות מצוידים בשלל מידע אשר יסייע לכם לבחור את החטיפים האיכותיים ביותר עבור הכלב שלכם. נכון, יש אפשרויות רבות והבחירה אינה פשוטה, אבל באמצעות שאלות שונות ניתן למקד את החיפוש:

  • האם מדובר על רכיבים טובים לבריאות של הכלב שלכם?
  • מאיזה סוג של בשר עשויים החטיפים?
  • האם החטיפים יוצרו על ידי חברה בעלת מוניטין?
  • האם מדובר על מחירים סבירים או גבוהים יתר על המידה?

כאשר יהיו לכם תשובות לכל השאלות, כך תהיה לכם האפשרות לבחור את החטיפים המתאימים ביותר לכלבים וכך תדעו בוודאות כי ביצעתם את הבחירה הנכונה ביותר.

רגע לפני סיום

חשוב ביותר לבחור חטיפים בריאים לכלב שלכם באמצעות  הגעה לחנות חיות בעלת מוניטין וידע רב בתחום. צוות מקצועי ישמח לענות לכם על כל השאלות.

כלבים מזון כלבים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד