ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

הכי חופשה, הכי שוויץ

בחופשה שלכם אתם רוצים חוויה מושלמת: מהנה, מאווררת, מפנקת. בדיוק כמו שחופשה צריכה להיות. מקומות בודדים נותרו בשבוע השלישי והאחרון של תור-פלוס בשווייץ – הזדמנות אחרונה לחופשה מהחלומות בהטבה מיוחדת!

הכי חופשה, הכי שוויץ
הנופים המדהימים צילום: יח"צ

הכפר השוויצרי הקסום פונטרסינה שוכן 4 דקות מהעיירה סנט מוריץ הנודעת, מוקף יערות, רכס מושלג, אגמים מדהימים וכמובן – אוויר שוויצרי צלול. הלוקיישן האידיאלי לחופשה מדהימה.

בתור-פלוס בחרו השנה במלון שלוס היוקרתי שבפונטרסינה, המשקיף לנוף שוויצרי מדהים. עם המוניטין הידוע של תור-פלוס, תזכו לחוויה בלתי נשכחת: מלון שנבחר בקפידה, נוחות, עיצוב יוקרתי ושלו, אווירה יהודית ושלל פינוקים שישדרגו את החופשה שלכם בכמה רמות.

מלון פסטורלי • קרדיט: יח"צ

הכפר הפסטורלי נמצא בקרבה לאתרי תיירות רבים ומהווה נקודת מוצא לטיולים מרתקים: רכבת ההרים ברנינה אקספרס, הר הדיאבולצה, הר המורטרץ', אגם לוגאנו ומבחר ענק של מקומות בילוי בכל סגנון שתבחרו: אטרקציות, מסלולים, אקסטרים וטיולי משפחות.

בתור-פלוס לא מוותרים על שום פרט, והשף הצמוד מגיש בכל יום ארוחות גורמה בכשרות המהודרת של הרב פדווא שליט"א. במהלך היום עומדות לרשות האורחים שתייה חמה ועוגות, וכמובן, קידושא רבא מפואר בשבת כמיטב המסורת!

מרן הגאב"ד הרב אשר ווייס שליט"א ישהה במלון כל התקופה וימסור שיעורים מדי יום.

ציבור מגוון ואיכותי מהארץ וגם מרחבי העולם כבר הבטיח את מקומו בשלושת שבועות החופשה של תור-פלוס במקום, כשחדרים בודדים בלבד נותרו בשבוע השלישי והאחרון: כ"ז באב-ד' באלול, עם הטבה מיוחדת לנרשמים!

בתור-פלוס כל האופציות פתוחות כדי שתוכלו ליהנות מחופשה שמתאימה לכם בדיוק: תוכלו לבחור בחבילה מושלמת הכוללת כל מה שתצטרכו: טיסות, העברות, 7 ימי אירוח במלון כולל לינה, ארוחות עשירות ועוד, או בשהייה במלון כולל ארוחות, פינוקים ועוד, ללא הסעות.

קולינריה משובחת • קרדיט: יח"צ

נוסף על כך, תוכלו גם לבחור אם להצטרף לטיולים היומיים של הקבוצה בהרשמה מראש או על בסיס מקום פנוי וליהנות מהסעה נוחה, ממסלול מרתק ומהדרכה מקצועית, או לבנות את הטיולים שלכם בעצמכם בהתאמה אישית ממגוון האפשרויות שבאזור.

לקוחות תור פלוס המטיילים בשוויץ, נהנים מהנחה לכרטיס Pass המקנה נסיעה חופשית בכל אמצעי התחבורה הציבוריים ומאפשר לכם לטייל בחופשיות וליהנות מכל האטרקציות שבאזור

מקומות אחרונים נותרו בשבוע האחרון – כ"ז באב-ד' באלול 24.8-31.8, עם הטבה מיוחדת.

אל תפספסו את ההזדמנות לחופשה מהאגדות! לפרטים והרשמה: 03-9050505

תור פלוס נופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד