ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
שכחה לכבות

אל תשאירו מחבת דולק: הבית התפוצץ והאישה עפה מהחלון

אישה בבריטניה עפה החוצה מהחלון בקומה הראשונה בביתה, לאחר שהדירה שלה עלתה באש מפיצוץ מחבת חשמלי. היא שברה את רגלה לאחר פיצוץ המחבת אותו השאירה דולק בטעות ונרדמה

אל תשאירו מחבת דולק: הבית התפוצץ והאישה עפה מהחלון
אילוסטרציה צילום: Pixabay

אישה התעוררה מפיצוץ בביתה במאנצ'סטר בריטניה, היא הבינה שהיא נחנקת לאחר שפרצה שריפה בגלל מחבת חשמלי שנשאר דולק. הפיצוץ מילא את דירתה בעשן שחור, והאישה בת ה-29 פשוט הועפה מהחלון ושברה את רגלה.

היא התעוררה ומצאה את ביתה מלא בעשן שחור מיתמר וניסתה לקפוץ מהחלון עם הכלב שלה, אבל גילתה שהמסגרת לוהטת מכדי לגעת בה. לאחר מכן ביתה התפוצץ, והעיף אותה החוצה, היא נחתה על הקרקע בחוץ ושברה את רגלה תוך כדי.

היא סיפרה על רגע האימה שבו התעוררה בדירה המפוצצת שלה ואמרה כי לפני כמה שנים בגלל בעיות שונות היא החלה לקחת תרופות, והתרופות מרדימות אותה. "אני לא יודעת איך שרדתי, הבנתי שהדירה בוערת כשהתעוררתי נחנקת, הכול היה שחור, חשבתי לא לפתוח את הדלת כי האש תיכנס. הדרך היחידה שיכולתי לצאת הייתה לקפוץ דרך החלון, צעקתי "עזרה, אני לכודה" והלכתי לקפוץ מהחלון עם הכלב שלי, היה כל כך חם שאפילו לא יכולתי לגעת בו".

בשלב הזה היא פשוט עפה החוצה מהחלון, היא שברה רגל, אבל יצאה כמעט בשלום מהפיצוץ. היא איבדה הכול, אבל אמרה שהיא אסירת תודה, "עדיין יש לי את החיים שלי ולכלב שלי יש את החיים שלו. אני אסירת תודה על זה לא משנה מה, יצאתי עם רגל שבורה וכמה צלקות - זה קל".

אנגליה פיצוץ שבירת רגל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד