כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024
הציץ וחזר לשקית

אישה גילתה נחש בתוך שקית פופקורן בסופר מרקט

אישה בארה"ב הגיעה לסופרמרקט השכונתי, תוך כדי הסיבוב עם העגלה היא נבהלה לגלות נחש מבצבץ מתוך שקית פופקורן בעגלת הקניות שלה. הנחש הגיח מהשקית הסתכל מסביב וחזר לתוך השקית

אישה גילתה נחש בתוך שקית פופקורן בסופר מרקט
הנחש (בשחור) מבצבץ מתוך שקית הפופקורן צילום: צילום מסך

אישה מוירג'יניה ארה"ב, גילתה נחש בתוך שקית פופקורן. קימברלי סלוטר הייתה בתוך חנות במחוז לוננבורג, וירג'יניה כשראתה לפתע בתוך עגלת הקניות שלה נחש מבצבץ מתוך שקית פופקורן, כך דיווחה רשת פוקס ניוז. כשסלוטר הלכה לשים את השקית בעגלה שלה, היא גילתה נחש בפנים.

סלוטר, סיפרה כי הבחינה במלכודות מכרסמים על המדף התחתון, והיא התעלמה מכך, היא לקחה שקית פופקורן וראתה שיש לו חור קטן בפינה הימנית העליונה. היא הסבירה שכשהביאה את העגלה לקדמת החנות לעבר הקופה, הנחש הגיח מהשקית הסתכל מסביב וחזר לתוך השקית.

חברים סיפרו לה כי היא נתקלה בנחש חולדה. סלוטר, שיש לה תינוק בבית, אמרה לתקשורת המקומית, שהיא דואגת למה היה קורה אם הנחש היה חוזר איתה הביתה. "יש לי תינוק, והוא רק מתחיל ללכת", אמרה "אז תארו לעצמכם אם הוא היה קצת יותר גדול, הוא היה נשך אותו. זה לא בטיחותי".

מנהל החנות, בריאן סטנלי, אמר כי החנות חוקרת את המקרה החריג. "אין לנו מושג מאיפה זה הגיע", אמר סטנלי. "אנחנו חוקרים בניסיון לברר מאיפה זה הגיע, אבל אין לנו אינדיקציה שיכולים להיות נוספים".

סופרמרקט ארה''ב וירגיניה נחש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד