י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
ברקע החשש מהסלמה

שר הביטחון סייר באוגדת איו"ש: "נפגע בכל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל"

שר הביטחון גנץ בסיור באוגדת איו"ש: "נמשיך בפעילות המבצעית ונפגע במי שמבקש לחולל טרור ולפגוע באזרחי ישראל | הסיור מגיע ברקע המתיחות הביטחונות לאחר מעצרו של בכיר הג'יהאד האסלמי בגדה

שר הביטחון סייר באוגדת איו"ש: "נפגע בכל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל"
גנץ והרמטכ"ל בסיור צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ברקע המתיחות הרבה לאחר מעצרו של בכיר הגיאהד האסלמי בגדה, בסאם א-סעדי, בן ה-62, וחשש מתגובה ערבית, שר הביטחון בני גנץ קיים היום (שלישי) סיור במרחב אוגדת איו"ש, יחד עם הרמטכ"ל, רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד המרכז, אלוף יהודה פוקס.

במהלך הביקור סייר שר הביטחון לאורך התפר, קיים הערכת מצב ושיח מפקדים במהלכם שיבח שר הביטחון גנץ את פעילות הפיקוד במהלך מבצע ״שובר גלים״ והישגי המבצע עד כה.

שר הביטחון גנץ: "אני מסיים סיור עם הרמטכ"ל באוגדת איו"ש ותצפית על התקדמות המכשול והפעילות המבצעית לאורך התפר. המדיניות שלנו ברורה: מי שרוצה לעבוד ולחיות בשכנות טובה– יקבל יד מושטת. ביד השנייה אנחנו נפגע בכל מי שמבקש לפגוע באזרחי ישראל ולחולל טרור".

גנץ הוסיף כי "צה"ל, שב"כ ומג"ב ימשיכו בפעילות המבצעית, עם כל הכלים ובכל הזירות. כל איום על אזרחי ישראל יענה בתגובה עוצמתית ואנו כמובן ניערך לכל תרחיש. מתוך אותה תפיסה בדיוק, אנחנו מתקדמים גם בעבודות על מכשול התפר ומתאימים את תפיסת ההפעלה כל הזמן, בכדי להגן על העורף האזרחי וגם להרחיב את המעגלים הכלכליים בנינו ובין הפלסטינים מתוך אינטרס משותף של שגשוג ויציבות".

כזכור, הבכיר בן ה-62 נעצר במהלך פעילות של מסתערבי משמר הגבול של משטרת ישראל ולוחמי סיירת נחל במחנה הפליטים בג'נין, תוך חילופי אש עם מחבלים. עם כניסת הלוחמים לג'נין נפתחה אש חיה של מספר מחבלים לעבר הלוחמים שהגיבו בירי חי, זוהו מספר פגיעות במחבלים חמושים. מסתערבי מג"ב המשיכו בפעילות המבצעית ועצרו שני חשודים שהועבר לחקירה בשירות הביטחון הכללי. כמו כן, במהלך הפעילות נתפסו פרטי אמל"ח, ביניהם אקדח, מחסניות, כדורי M-16 וכסף מזומן. 

בני גנץ יהודה ושומרון מתיחות בדרום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד