כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024
רץ עד הסוף

אבידר מקים מפלגה: הזמן לנקות נוכלים מהפוליטיקה

ח"כ אלי אבידר עוזב כצפוי את 'ישראל ביתנו' ומקים מפלגה משלו בשם "ישראל חופשית" ששמה לה למטרה לחסל פוליטית את בנימין נתניהו באמצעות העברת חוקים שימנעו ממנו לשוב לראשות הממשלה

אבידר מקים מפלגה: הזמן לנקות נוכלים מהפוליטיקה
אלי אבידר צילום: ערוץ כנסת

חבר הכנסת אלי אבידר שפרש ממפלגת 'ישראל ביתנו' הודיע אחר הצהרים היום (שלישי) על כוונתו להקים מפלגה חדש לקראת הבחירות, מפלגת 'ישראל חופשית' שתתבסס על גלי מחאת בלפור נגד ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו.

השבוע נרשמה המפלגה באופן סופי אצל רשם המפלגות המפלגה בראשותו של חבר הכנסת אלי אבידר. "הרשימה הסופית תיחשף בסמוך למועד הגשת הרשימות", והיא תיקרא "ישראל חופשית".

בהודעת אבידר נמסר כי מצע המפלגה יהיה לקדם את חוקי הנאשם שימנעו מבנימין נתניהו לכהן כראש ממשלה, שינוי שיטת הממשל, חוזה חדש עם האזרח, טוהר מידות ותלחם על זכות כל אזרח להתקיים בכבוד ולחיות על פי דרכו.

ח"כ אבידר אמר: "כל המתקרנפים שסירבו להעביר את חוק נאשם בפלילים, גרמו להפלת ממשלת השינוי והמשיכו את מדיניות רמיסת זכויות האזרח של ממשלות נתניהו. הם ישלמו על זה בקלפי. זהו מחדל, אשר גורם לקבוצה עצומה בקרב בוחרינו לאובדן אמון".

"זה הזמן ל"ישראל חופשית" מדיקטטורה, משחיתות, מכפייה, מחרדה, מהסתה, מגזענות, מבריונות, מעושק, ומפשע מאורגן ומפוליטיקאים הססנים שמטשטשים עמדות כדי לברוח לזרועות נתניהו ברגע האמת. זה הזמן ל"ישראל חופשית" מנתניהו ומכל נאשם בפלילים שלא יוכל להרכיב ממשלה. "ישראל חופשית" תאבק ביוקר המחיה, שלום וצדק חברתי ותפעל בכל כוחה לשינוי שיטת הממשל שלנו הרקובה והמסואבת", הוסיף אבידר.

בראיון הערב ל'חדשות 12', אמר אלי אבידר כי "הציבור זכאי לשמוע את האמת. אין למנהיגי גוש המרכז שמאל סיכוי להקים ממשלה יציבה בלי המשותפת מכיוון שהחרדים בחרו צד והם יבואו רק כשנתניהו יפרוש". כמו כן הצהיר כי ירוץ עד הסוף בכל מצב ולא שלל חיבור למפלגה נוספת כדי להבטיח שיעבור את אחוז החסימה.

 

אלי אבידר ישראל חופשית בחירות לכנסת ה-25

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד