ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024
העתירו בתפילה

בעיר החרדית: בת שנתיים נפלה מגובה - מצבה התדרדר בביה"ח

פעוטה בת שנתיים נפלה מגובה של כשניים וחצי מטרים בבית ברחוב בן יאיר בעיר אלעד והיא פונתה במצב בינוני לבית החולים בלינסון, בביה"ח התדרדר מצבה | הציבור נקרא להתפלל לרפואת התינוקת מלכה חיה בת עדינה גילה

בעיר החרדית: בת שנתיים נפלה מגובה - מצבה התדרדר בביה"ח
מגן דוד אדום. אילוסטרציה צילום: דוברות מד"א

צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו הערב סיוע ראשוני לפעוטה שנפצעה בינוני כתוצאה מנפילה מגובה בבית ברחוב בן יאיר בעיר אלעד, היא פונתה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה במצב בינוני, בבית החולים הצבה התדרדר והציבור נקרא להתפלל לרפואתה.

שימי עזר, חובש באיחוד הצלה שהיגע למקום האירוע סיפר לאחר שטיפל בפעוטה: "לדברי עוברי אורח היא נפלה ממרפסת ביתה ובעקבות כך נחבלה בראשה. הענקנו לה סיוע ראשוני ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

דוד אבוזמיל, חובש נוסף של איחוד הצלה סיפר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה היא פונתה בניידת טיפול נמרץ למרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה כשבשלב זה מצבה מוגדר בינוני".

ממגן דוד אדום נמסר כי "בשעה 17:37 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על על פעוטה שנפלה מגובה של כ- 2 וחצי מטר בבית באלעד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח בילינסון פעוטה כבת שנתיים במצב בינוני בהכרה מעורפלת עם חבלה בראש".

הציבור נקרא להתפלל לרפואת התינוקת מלכה חיה בת עדינה גילה בתוך שאר חולי ישראל.

אלעד נפילה מגובה פעוטה חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד