י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צפת: ש"ס תתמוך באילן שוחט לעוד קדנציה?

ראש העיר נפגש עם הראשון לציון הגר"י יוסף במעמד חנוכת הבית של מוסדות 'יתד התשובה', ואף זכה לשבחים רבים • האם ש"ס תתמוך במועמדותו לקדנציה שניה?

האירוע
האירוע

ביום חמישי האחרון הגיע הראשל"צ רבי יצחק יוסף להשתתף במעמד חנוכת הבית לבית הכנסת "ברוך שאמר", המשתייך לרשת המוסדות יתד התשובה שבראשות הגאון רבי רפאל כהן.

עם הופעתו של הראשון לציון רבי יצחק יוסף בפתח בית המדרש, נעמדו מאות המשתתפים על רגליהם וקיבלו את פניו של הראשון לציון שנכנס זה עתה לתפקידו.

במעמד השתתף אף ראש עיריית צפת אילן שוחט, שזכה לברכתו של הראשון לציון: "שמענו רבות מהגאון רבי רפאל כהן על פועלך לקידום מוסדות התורה והחסד. זכויות גדולות יש לך בשמים, ואני מאחל לך עוד שנים רבות של עשיה מבורכת למען תושבי העיר צפת".

בדבריו הודה ראש עיריית צפת לראשון לציון על ברכותיו החמות, ואמר: "בית המדרש שבו אנו חוגגים את חנוכתו מהווה עבורי סגירת מעגל, היות ומדובר בהיתר הבניה הראשון שחתמתי עם כניסתי לתפקידי".

הקמפוס שבו נבנו בית הכנסת ומקווה הטהרה הוקם בידי נגידים מחו"ל שביקשו לתמוך ולסייע.

באירוע נטלו חלק כ-40 אורחים שהגיעו מצרפת, ובהם נשיא הקהילה היהודית בצרפת צבי עמאר.

האם הגעתו של הגר"י לאירוע והדברים שאמר לראש העיר מרמזים על תמיכתה של ש"ס במועמדותו? בשיחה עם גורם בכיר בלשכתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי עולה, כי עדיין הכול פתוח, וכי טרם הוחלט שם במי לתמוך.

מאידך, שמועות עקשניות מדברות על כך שמאחורי הקלעים כבר סגר יו"ר ש"ס אריה דרעי עם שוחט, אלא שעד שלא יוצא מכתב רשמי מאת הגר"ע יוסף ש"ס שומרת על איפול.
צפת אילן שוחט אירוע תמיכה מועמדות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד