י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
כולם נקבצו באו

גלריה: מאות בכינוס הבוגרים ההיסטורי של הישיבה לצעירים רחובות

בוגרי הישיבה הוותיקה לצעירים רחובות התכנסו באולמי קונקורד בבני ברק ונטלו בו חלק בוגרים מכל 44 המחזורים של הישיבה. סיקור  ותיעוד

גלריה: מאות בכינוס הבוגרים ההיסטורי של הישיבה לצעירים רחובות
כינוס בוגרים בישיבה לצעירים רחובות צילום: יעקב נחומי

בהודאה על העבר ובבקשה על העתיד: על רקע הצמיחה וההתפתחות המבורכת של הישיבה לצעירים רחובות, נערך בשבוע שעבר כינוס בוגרים היסטורי לכל בוגרי הישיבה במשך 44 שנות קיומה.

הכינוס, אותו יזמה הנהלת הישיבה כחלק מהחיבור בין כלל המחזורים לישיבה ובינם לבין עצמם, התקיים באולמי קונקורד בבני ברק, וכאמור נטלו בו חלק בוגרי הישיבה בני כל המחזורים. על ההפקה המוקפדת ניצח הקמפיינר שימי ויסבלום מ'קאפ' הפקות.

את האירוע הנחה בטוב טעם הרב אברהם פינזל מנהל מוסדות חכמת שלמה בירושלים ובוגר הישיבה. אורח כבוד מיוחד היה הגאון רבי נועם אלון ראש ישיבת מיר ברכפלד ובוגר הישיבה שדיבר במעלת הישיבה והעלה זכרונות מרגשים מימיו בישיבה. את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הגאון רבי נחום לבין שהודה לנאספים על טירחתם והפליג בדברי הימים וקורות הישיבה מאז היווסדה.

במהלך האירוע נערך סיום מסכת והונצחו בלוח זיכרון מיוחד רבני הישיבה שהסתלקו לעולמם. דברי נעילה מעומק הלב בגודל מעלת הישיבה ותלמידיה, נשא הגאון רבי אריה הכהן קוק בוגר הישיבה ובנו של הגאון רבי שמחה הכהן קוק זצ"ל.

מאות הבוגרים שהשתתפו באירוע הודו להנהלת הישיבה על הכינוס המוצלח שסיפק להם שעות ארוכות של התעלות וקורת רוח, והעצים את תחושת החיבור והשייכות והערבות לישיבה והצלחתה. יצוין כי כאות הוקרה וחיבור בר קיימא חתמו רבים מהמשתתפים על הו"ק חודשיות לסיוע בהחזקת הישיבה.

רחובות ישיבה לצעירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד