י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"אנחנו קמצנים"

מעדיף את אחיו: אביו של האיש העשיר בעולם לא גאה בו

אביו של האיש העשיר בעולם ענה ללא מעצורים כשנשאל על שאלות ברדיו אוסטרלי על הקריירה של בנו הבעלים של טסלה, וחשף שהוא לא גאה באיש העסקים המיליארדר ומעדיף את אחיו קימבל

מעדיף את אחיו: אביו של האיש העשיר בעולם לא גאה בו
מכונית חשמלית של טסלה צילום: pixabay

ארול מאסק, בן 79, אביו של אילון מאסק, התקשר ביום שני לתוכנית רדיו אוסטרלית KIIS FM לראיון 'אכזרי' בן 20 דקות, שבו הוא ממעיט בהצלחתו של אילון וירד על המראה הפיזי שלו, הוא הציע בשידור לבנו בן ה-50 לקחת כדורי דיאטה לאחר שראה את התמונות שלו ללא חולצה על סירה ביוון.

"הילד שלך הוא גאון, הוא שווה כל כך הרבה כסף ויצר כל כך הרבה דברים, שאי אפשר לקחת את זה ממנו, אתה גאה?" נשאל אביו של מאסק, "לא. אתה יודע, אנחנו משפחה שעושה הרבה דברים כבר הרבה זמן, זה לא כאילו פתאום התחלנו לעשות משהו", ענה ארול. אילון הוא בנו הבכור של ארול עם אשתו הראשונה, מאי מאסק. לבני הזוג בת טוסקה, ובן קימבל, אותם תיאר האב במהלך הראיון כ"גאווה ושמחה".

קימבל מאסק, 49, הוא שף ומסעדן שמפעיל מסעדות בארה"ב. הונו הנקי מוערך בכ-700 מיליון דולר, לעומת 271.2 מיליארד דולר של אילון, מה שהופך אותו לאדם העשיר בעולם. ארול אמר במהלך הראיון כי בנו אילון מרגיש כאילו הוא נמצא בפיגור של חמש שנים בלוח הזמנים בקריירה שלו - והוא אמר שהוא מסכים עם ההערכה הזו.

"הוא מתוסכל מההתקדמות וזה מובן", אמר האב. "אני יודע שזה נשמע מטורף, אבל אנחנו נוטים לחשוב ככה כמשפחה. הוא בן 50 עכשיו ואני עדיין חושב עליו כעל ילד קטן. אבל הוא בן 50, אני מתכוון שזה איש זקן". הוא הוסיף "אילון בנוי חזק מאוד אבל הוא אוכל רע".

כשנשאל האם הוא נהג בטסלה, ארול הודה שרכבי היוקרה שלו לא כוללים את אחת מהמכוניות החשמליות הפופולריות של בנו, וחשף שבמקום זאת יש לו בנטלי, רולס רויס ​​ומרצדס. "אנחנו משפחה מאוד חסכנית וקמצנית", אמר אביו עשיר בעצמו. "אם אני רוצה להוציא משהו, אני צריך לענות על 100 שאלות של למה".

טסלה מכונית טסלה אילון מאסק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד