י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
צעד 600 מטרים

בגלל צב על המסילה, הרכבות לנמל התעופה התעכבו

צב בריטי הותיר נוסעים מתוסכלים לאחר שהרכבות נעצרו, כאשר הצב הפצוע גרם לסגירת מסילת הרכבת למשך יותר משעה וחצי. לאחר שנמסרה להם הסיבה מדוע הרכבת שלהם מתעכבת, נוסעים פרסמו תמונות של הצב הפצוע והודיעו לקטר שהצב לא מסוגל לזוז

בגלל צב על המסילה, הרכבות לנמל התעופה התעכבו
הצב הענק על המסילה צילום: Network Rail Anglia

רכבות באזור נורפולק בבריטניה נאלצו לעצור את נסיעותיהן לאחר שצב ענקי נתקע על מסילה, הצב הפצוע הותיר את הנוסעים מתוסכלים לאחר שהרכבות נעצרו, מכיוון שהצב גרם להפרעה למסילות הברזל במשך יותר משעה וחצי ביום שני אחר הצהריים.

מנהל הרכבת האנגלי הודיע לרכבות הנוסעים בין נוריץ' לשדה התעופה סטנסטד שהם יתעכבו עד שהצב יפונה מהמסילות. חברת הרכבות הודיעה לנוסעים שהרכבת נחסמה על ידי 'חיות על מסילת הברזל'.

לאחר שנמסרה להם הסיבה מדוע הרכבת שלהם מתעכבת, נוסעים מודאגים בדרך לנוריץ' פרסמו תמונות של הצב הפצוע והודיעו למפעיל שהצב עדיין לא מסוגל לזוז. לאחר שהצב הוזז מהמקום, החיה הפגועה נלקחה לוטרינר מומחה להמשך טיפול.

"למרבה המזל, הצב הפצוע התאושש" צייצה חברת הרכבות בטוויטר: "הודיעו לנו שהוא יחלים לחלוטין". למרות שהמסלול נפתח כעבור 90 דקות, נרשמו עיכובים ואיחורים לאורך אותו היום בעקבות התקרית.

נוסעת צייצה בטוויטר: "רכבת מתעכבת בגלל צב ענק, שכבד מדי להרים, הצב תקוע על פסי הרכבת לאחר שנמלט ממרכז חיות בר מקומי זה לא משהו שחשבתי שאשמע אי פעם מקטר רכבת". העיכוב הגיע לאחר שנוסעים רבים בבריטניה חוו מספר ימים של שביתת רכבות כאשר האיגודים המקצועיים של עובדי הרכבת דורשים העלאות שכר המשקפות את האינפלציה.

מטעם שירות הרכבות נמסר: "חילצנו אתמול צב אפריקני ענק במשקל 50 ק"ג מהפסים ליד תחנת הרלינג רואד לאחר שנפצע מרכבת חולפת ונגרם לו נזק לשריון, אנו שמחים לדווח שהוא בסדר ויחזור הביתה בקרוב".

"הצוות שלנו נאלץ לשאת אותו כ-400-500 מטרים לנקודת הגישה הקרובה ביותר, אז ייתכן שהוא צעד בין 400-600 מטר מביתו ומצא את עצמו על הפסים, אחד מהצוות שלנו שהציל את הצב היה מודע למרכז לחיות סמוך שבבעלותו צבים ענקיים במזרח הרלינג ולכן פנה אליהם כדי לשאול אם חסר להם אחד, הידע המקומי משתלם לפעמים ולמרבה המזל, צבים לא יכולים לצעוד מהר מדי".

צב בריטניה רכבות מסילות רכבת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד