י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
עושים בז

תערוכה בינלאומית: תחרות הבזים היפים ביותר בשבי

תערוכת הציד והרכיבה הבינלאומית באבו דאבי הכריזה על השקת מהדורה חדשה של תחרות "הבזים היפים ביותר בשבי". התחרות זכתה להערכה של גורמים אזוריים ובינלאומיים העוסקים בשימור המורשת ובהגנה על הסביבה

תערוכה בינלאומית: תחרות הבזים היפים ביותר בשבי
הבזים בתערוכה באבו דאבי צילום: wam.ae

אבו דאבי הכריזה על תחרות הציד והרכיבה שנועדה לעודד את הבזים שגדלו בשבי, תוך כדי עיסוק בספורט האהוב עליהם. ולהביא מומחים לחוות בזים כדי לגדל בזים גדולים ויפים יותר מבחינת נוצות וצבע, ובכך להחליף את השימוש בבזי הבר ולאפשר להם להתרבות בסביבות הגידול הטבעיות שלהם.

התחרות זכתה להערכה של גורמים אזוריים ובינלאומיים העוסקים בשימור המורשת ובהגנה על הסביבה על ידי טיפול בציפור הבז. התחרות כוללת מספר קטגוריות, כמו היפה ביותר, או טהור ביותר.

ועדה המורכבת מאנשים באמירויות ומומחים בינלאומיים בתחום הבזים ורבייתם, וחברי מועדון הבזים של האמירויות והאגודה הבינלאומית לבזים ושימור עופות דורסים, אחראי להעריך בקפידה את הבזים המשתתפים בהתבסס על מספר קריטריונים כגון; משקל הציפורים ומידות הגוף, הסימטריה והצבע של הנוצות, הראש, הגוף והרגליים של הציפורים, המראה האסתטי הכללי של הציפורים, כמו גם בריאותן והיעדר מחלות כלשהן.

התחרות תתקיים ביום האחרון של התערוכה, יום ראשון ה-2 באוקטובר 2022. מאג'ד עלי אל מנצורי, יו"ר הוועדה המארגנת העליונה והמזכ"ל של מועדון הבז של האמירויות, הדגיש כי התחרויות החדשניות, המושקות מדי שנה במהלך התערוכה, הפכו את אמירות אבו דאבי למובילה בתחום האירועים. המבקשים לשמר את המורשת התרבותית, לשמר חיות בר ולהגן על הסביבה. "התערוכה הייתה הראשונה שהשיקה את האירוע הייחודי הזה בעולם, ובאמצעותה הועבר הרעיון של התחרות הזו למדינות רבות", אמר.

אבו דאבי איחוד האמירויות תחרות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד