י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
לא דיפלומטי

החברה מתעקשת לייקר המוצרים ועוצרת את האספקה

אחרי שהצהירה רק ביום שני על דחיית עליות המחירים, בחברת 'דיפלומט' מתעקשים לייקר כמה מוצרים • בנוסף, הקמעונאית מבקשת מהרשתות לאשר לה במייל להעלות מחירים החל מ-1 בנובמבר | בינתיים היא לא מספקת חלק מהמוצרים לקמעונאיות

החברה מתעקשת לייקר המוצרים ועוצרת את האספקה
סופר מרקט. אילוסטרציה צילום: יוסי אלוני, פלאש 90

חטיבת המזון של 'דיפלומט' מתעקשת על עליית מחירם של כמה מוצרים, בהם עוגיות 'לוטוס', עוגיות 'אוריאו' וטונה 'סטארקיסט'. כך פרסמה כתבת הצרכנות דנה ירקצי ב'כאן 11'. על פי הפרסום, 'דיפלומט' לא סיפקה אתמול את המוצרים הללו לקמעונאיות.

עוד פורסם כי את העלאת מחירי המוצרים המדוברים הציעה 'דיפלומט' לדחות בשלושה חודשים עד 1 בנובמבר, זאת בתנאי שרשתות השיווק יאשרו את ההעלאה במייל. על פי הפרסום, לא מדובר בחוזה של ממש, אלא בתיקוף תודעתי של עליית המחירים לאחר 1 בנובמבר.

ביום שני הודיעה 'דיפלומט' כי תעלה את המחירים אך תנפיק מתווה מבצעים שיעגנו את המחיר לפני ההתייקרות עד החגים. בנוסף הודיעו לרשתות השיווק כי חברה שלא תשתף איתה פעולה לא תסופק לה סחורה.

בעקבות ההודעה, כינסה ההסתדרות את ראשי הוועדים הגדולים במשק. במסגרת הישיבה ניתנה לוועדים לא להזמין מוצרים של חברות דיפלומט, שסטוביץ' וקימברלי קלארק לקראת החגים. במקביל גם הועלו צעדי המשך כחלק מהקמפיין שמובילה ההסתדרות נגד היבואניות הגדולות כשמקביל נמשך הקמפיין של ההסתדרות לתעדף את היבוא המקביל הזול יותר, וכן נמשכות המחאות של עובדי ההסתדרות נגד יוקר המחיה.

דיפלומט יוקר המחיה עוגיות לוטוס טונה סטארקיסט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד