י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בוגרי מפתחים נחטפים ע"י חברות ההייטק

מנכ"ל מפתחים דניאל קרמר: "השאיפה שלנו היא להביא את תלמידים למצב בו הם יהיו החלום של המגייסים ולשם כך אנחנו מביאים את הטוב משני העולמות גם מצוינות ורצינות אקדמית וגם הרבה מאד ניסיון ומוכנות לתעשייה. עשרות בוגרים שלנו עובדים כיום ברפא"ל, SimilarWeb, Palo Alto , פאגאיה וחברות גדולות נוספות"

בוגרי מפתחים נחטפים ע"י חברות ההייטק
מתחם מפתחים בירושלים צילום: יח"צ

מפתחים מביאה בשורה גדולה מאוד לגברים מצטיינים מהמגזר ‏החרדי, גם ללא ידע או ניסיון בתחום ההייטק, המעוניינים למצוא מקור ‏פרנסה מאתגר, מכובד ומכבד ועם שכר גבוה. התוכנית מאתרת לאחר מיונים ומבחני התאמה את המתאימים ביותר לכניסה מהירה לרמה הגבוהה ביותר בתחום פיתוח התוכנה ומספקת להם מסלול ישיר למשרות פיתוח תוכנה איכותיות בחברות הייטק מהשורה הראשונה.

כבר כיום עשרות בוגרים של מפתחים מאיישים משרות בכירות בחברות ההייטק הגדולות והמובילות ביותר ואף ישנם מתוכם בוגרים שסיימו את המסלול ומשתכרים כיום למעלה מ-30,000 ₪ בחודש.

בין החברות בהם עובדים בוגרי מפתחים נמצאת לדוג'  SimilarWeb שמוערכת בלמעלה ממיליארד דולר וכן חברת פאגאיה הנחשבת לאחת החברות הכי מתקדמות טכנולוגית בישראל, וחברות נוספות כמו , Palo Alto רפא"ל ועוד.

מגייסים בחברות הגדולות מספרים כי בוגרי מפתחים מגיעים מוכנים עם הכלים המתאימים לעבודה. עודד וואינס Head of Research and Algorithms at SimilarWeb : "ראינו אצל האנשים שמגיעים ממפתחים שנתנו להם הרבה מאד כלים להתמודדות עם העולמות הפרקטיים. כאשר ישבתי איתם בראיון , הם הפגינו ידע ויכולות שוות, יכולת של סטודנטים שסיימו עכשיו אוניברסיטה".

גיא ליכטמןVP Sequrity Engineering CortexXSOAR at PaLo Alto Networks  :"דבר ראשון אנחנו מחפשים מישהו שיכול ללמוד, אצל האנשים שלקחנו ממפתחים, אנחנו רואים שם את הכישרון את היכולת ללמוד ולהתקדם והרצון להשקיע מעל ומעבר. הם מתאימים לסביבת עבודה שיכולים להתחיל לעבוד מחר".

דניאל קרמר מנכ"ל מפתחים מספר לנו כי לאחרונה ישנו שיתוף פעולה חדש ומרגש עם חברת רפא"ל של תוספת הכשרה שמכינה את הבוגרים לקליטה מהירה ויעילה בחברה. בחברת רפאל יצרו פרויקט סיום שבכל כיתה ישנה קבוצה שעובדת על פרויקט הסיום וזאת על מנת להכין אותם לעבוד בסביבה ממש כמו ברפא"ל. בסוף הפרויקט הם מגיעים לבחון את התלמידים ואת הטובים ביותר לוקחים לעבודה אצלם חברה. מתוך שיתוף הפעולה הזה גויסו כבר תלמידים בשני המחזורים האחרונים . "לאחר שראינו הצלחה רבה בשני המחזורים האחרונים אנו מצפים להעמקה של שיתוף הפעולה וליצור שיתופי פעולה נוספים" אומר קרמר. "חשוב לצין שבחברת מפתחים אנחנו מאד מקפידים להתאים את מקום העבודה לבוגר שיעבוד בה, יש לנו מערכות יחסים עם חברות, במסגרת גישת הצלחתכם הצלחתנו שמניעה את הפעולה בחברת מפתחים. גם במציאת מקומות עבודה, אנחנו מקפידים להתאים את הלך הרוח של מקום העבודה לבוגר שלנו אשר ישובץ שם מכיוון שקריירה אמיתית מתפתחת רק במקום שאתה מרגיש שייך ובעל ערך. לצורך מטרה זו חברת מפתחים עובדת גם עם חברות יותר ממוסדות על מנת לתת לבוגר שלנו להרגיש שייך ובעל ערך. השאיפה שלנו היא להביא את תלמידים שיהיו החלום של המגייסים ובשביל זה אנחנו מביאים את הטוב משני העולמות גם מצוינות ורצינות אקדמית וגם הרבה מאד ניסיון ומוכנות לתעשייה".

מפתחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד