ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
מחזה לא שגרתי

לעג ברשתות: הנשיא עם החצאית מבקר בישראל

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיים היום פגישת עבודה מדינית עם נשיא פיג'י, ראטו ויליאם קטוניוורה, לכאורה עוד פגישה מיני רבות בבית הנשיא, אלא שצורת לבושו של האורח עוררה שיח נרחב

לעג ברשתות: הנשיא עם החצאית מבקר בישראל
נשיא פיג'י אצל הנשיא הרצוג צילום: עמוס בן גרשום, לע"מ

נשיא המדינה יצחק הרצוג קיים היום (רביעי) פגישת עבודה מדינית עם נשיא הרפובליקה של פיג'י, ראטו ויליאם קטוניוורה. הנשיא התקבל ברחבת הטקסים של בית הנשיא על ידי נשיא המדינה, ולאחר מכן חתם בספר האורחים.

עם פרסום התיעודים מהפגישה בין השניים, הפך האורח ללעג ברשתות החברתיות, שכן הנשיא נראה לבוש בחצאית כמנהג בני מדינתו, מחזה שאינו שגרתי ומקובל בישראל ובמערב. עד מהרה מלאה הרשת בבדיחות שונות ובמ"מים משעשעים שלא התחשבו בהיותנו בתשעת הימים שעליהם אמרו חז"ל משנכנס אב ממעטין בשמחה.

מבית הנשיא נמסר כי "נשיא המדינה ונשיא פיג'י הביעו את רצונם להרחיב ולהעמיק את הקשרים בין המדינות, בדגש על הפוטנציאל לשימוש בטכנולוגיות סביבתיות תוצרת ישראל ועל מעורבותה של מדינת ישראל בתחום הביטחון התזונתי".

עוד נמסר כי "נשיא המדינה ונשיא פיג'י דנו בהרחבה על האתגרים הסביבתיים עמם מתמודדת פיג'י, לרבות העליות במפלס קו הים, הירידה בכמות המשקעים והציקלונים. נשיא המדינה הביע את דאגתו הרבה בנושא ההשלכות המתפתחות של משבר האקלים".

"שני הנשיאים סיכמו כי ימשיכו לפעול למען הרחבת היוזמות המשותפות בין ישראל לפיג'י, והנשיא הביע את תקוותו להעמיק את קשריה של ישראל עם כלל אומות דרום האוקיינוס השקט". כך מבית הנשיא.

יצחק הרצוג בית הנשיא חצאית נשיא פיג’י ראטו ויליאם קטוניוורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 47 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד