כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024
גיבור לאומי בן 17

גרר טרמפולינה ועודד לקפוץ מקומה שניה; עשרה דיירים ניצלו

צעיר אמריקאי בן 17, הציל למעלה מעשרה דיירים משריפה שפרצה ברחוב שלו, הוא גרר טרמפולינה לכיוון בניין בן שתי קומות, כדי לעזור לשכנים שלו להימלט על ידי עידודם לקפוץ לטרמפולינה

גרר טרמפולינה ועודד לקפוץ מקומה שניה; עשרה דיירים ניצלו
הבנין השרוף צילום: צילום מסך

נער בפנסילבניה ארה"ב גילה תושיה והציל מספר דיירים לאחר ששריפה פרצה במתחם דירות מוקדם בבוקר יום שני האחרון.

פאלון או'רגאן, בן 17, עמד ללכת לישון בבניין בן ארבע יחידות דיור הממוקם בבלוק 100 של רחוב צ'רץ' בבנטליוויל פנסילבניה כשראה את הלהבות מגיעות מהמרפסת הקדמית של מתחם הדירות.

"פתחתי את הדלת הקדמית והייתי המום" סיפר או'רגאן ל'דיילי מייל', הוא דיבר על הרגע בו ראה לראשונה את הלהבות. "בהיתי באש כמה שניות, סגרתי את הדלת תפסתי את הדברים שיכולתי". או'רגאן חשב מיד על הילדים שחיים ברחבי המתחם, ומייחס את מעשיו ההירואיים לרצון להציל אותם.

"חשבתי על הילדים, ומה הייתי עושה אם הייתי צעיר יותר", אמר. "חשבתי שאכנס לפאניקה, אז פשוט הייתי חייב לעשות את זה". או'רגאן רץ חזרה לחדרו כדי לקחת את הארנק שלו ומסמכים אישיים, ואז זינק מהחלון. לא נותר לו זמן לתפוס שום דבר אחר, אבל השאיר חלון ודלת פתוחים לארבעת החתולים שלו כדי שינסו להימלט בזמן שהוא מיהר יחף לעזור לאחרים כי לא הספיק לנעול נעליים.

לאחר מכן משך או'רגאן טרמפולינה שהייתה בסמוך, קרוב מספיק לבניין הבוער כדי שהשכנים בקומה השנייה יקפצו. במשך כחמש עד עשר דקות, או'רגאן נאלץ לעזור לשכנים מלמעלה להתגבר על פחדיהם ולקפוץ.

"לא הייתה להם ברירה מלבד לקפוץ, הייתי צריך לשכנע אותם לקפוץ" אמר. שני מבוגרים, שני כלבים ושני ילדים קפצו לבסוף בשלום. שלושה בני אדם פונו לבית החולים בגלל שאיפת עשן ואחד נפצע ברגלו.

פנסילבניה שריפה טרמפולינה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד