י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
יצירתיות משחררת

עצור נמלט ממעצר לאחר שעקר את השירותים

שעות ספורות לאחר מעצרו, גבר בן 25 שבר אסלה בכלא בבריסל בבלגיה ונמלט דרך חור בקיר, כך לפי המשטרה. מאותו חור הוא נחת במסדרון תת קרקעי, שם טיפס לחלון היישר אל הרחוב. מצלמות האבטחה בתא המעצר לא פעלו בזמן האירוע

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Pixabay

משטרת בריסל הודיעה כי גבר בן 25 נמלט מתא מעצר לאחר שעקר את השירותים שלו. הנמלט "פירק את האסלה מהקיר וחמק החוצה דרך חור שלא גדול מדף A4", אמר דובר המשטרה לסוכנות הידיעות AFP. מאותו חור הוא נחת במסדרון תת קרקעי, שם טיפס אל החלון וקפץ לרחוב, הוסיף הדובר.

לפי הערוץ הבלגי VRT, המשטרה מסרה כי מצלמות האבטחה בתא המעצר לא פעלו בזמן האירוע. האיש הורשע בעבר בעבירות של בתקיפה, ובפשעים בתחום הסמים. הוא היה מבוקש על ידי הפרקליטות של מערב פלנדריה.

התיק נגדו נפתח בשל אי ציות לצו משטרתי, המשטרה עצרה את הקבר בן ה-25 ביום שני בערב בגין הפרת שחרורו על תנאי בתיק המתנהל והחזיקה אותו בתחנת המשטרה בשכונת מולנבק בבריסל. הוא יצא מהכלא שעות ספורות לאחר מכן, כך מסרה המשטרה.

"בסופו של דבר הוא יצא דרך חלון", אמר ז'אן-מארק גוסנס, דובר אזור משטרת בריסל-מערב. "הוא לא יצא דרך דלת הכניסה, כי יש שם מישהו ששומר".

לפני כמה חודשים היה נסיון בריחה דומה ויוצא דופן מחוץ לבניין תחנת המשטרה במולנבק. שני גברים ניסו להצית את הבניין באמצעות בקבוק תבערה, רכב שחנה בסמוך אז נשרף, אך השניים לא הצליחו להימלט.

בלגיה בריסל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד