י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"קמפיין טראמפיסטי, מופע הכפשות"

קרב מכוער על ראשות 'מרצ': מי מסרב לעימות ומדוע

קרב איתנים על ראשות מפלגת מרצ, למרות שהצהירה כי היא מוכנה לעימות באולפן חדשות מול יאיר גולן, ח"כ לשעבר זהבה גלאון נסוגה ומסרבת להגיע לעימות כשהיא תוקפת בחריפות את היריב שלטענתה מידרדר לקמפיין שלילי ומכפיש | גולן תוקף בחזרה ומזהיר מפני חזרתה להנהגה

קרב מכוער על ראשות 'מרצ': מי מסרב לעימות ומדוע
יאיר גולן צילום: תומר נויברג, פלאש 90

לפני כשבוע התראיינה ח"כ לשעבר זהבה גלאון בוועידת 'חדשות 13' ושם הצהירה כי מוכנה לעימות פומבי באולפן בינה לבין ח"כ יאיר גולן, המתמודד מולה על ראשות מפלגת 'מרצ'.

הכתב הפוליטי של הערוץ, ספי עובדיה מדווח, "אז הזמנו את שני המועמדים לראשות 'מרצ', גלאון וגולן, לעימות אצלנו באולפן בשבוע הבא, גולן אישר, גלאון סירבה".

ממטה גלאון נמסר: "הצטערנו לראות שגולן מידרדר לקמפיין שלילי, פרסונלי ושוביניסטי, תוקף את מוסדות המפלגה ומבצע דה לגיטימציה לגלאון ולמרצ כולה. הקמפיין הטראמפיסטי של גולן עבר כל גבול, ולכן החלטנו לנהוג באחריות ולהציב את הגבול בעצמנו - אין לנו כוונה לשתף פעולה עם מסע הדה-לגיטימציה של גולן, ולהשתתף בעימות שיהפוך למופע הכפשות של גולן נגד גלאון ונגד מאות אלפי תומכות ותומכי מרצ. גלאון תמשיך להוביל קמפיין חיובי ואופטימי, ומתפקדי מרצ יכריעו בקלפי".

ממטה גולן נמסר מאידך: "מילא חוזרת אבל גם מתחמקת וגם מתקפלת? הקמפיין שאני מנהל עוסק כולו בדרך ומהות. זו גם הבחירה שעומדת בפני מצביעי מרצ. עימות בין התפיסות הללו ראוי שישמע ברצינות. אם היא נבהלת מעימות עם חבר מפלגתה איך היא תעמוד מול הימין. באיזה עמדה נהיה במשא ומתן על תפקידים והשפעה על ממשלת השינוי. אם זהבה חוזרת - מרצ חוזרת להתחבא באופוזיציה", קבע גולן.

מרצ יאיר גולן זהבה גלאון בחירות לכנסת ה-25 עימות בשידור עימות טלוויזיוני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד