כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

יו"ר 'מזור' הרב שמעון רגובי נפגש עם בכירי הרופאים באסותא וסיכם על העמקת שיתוף הפעולה

את הסיור הממושך באסותא רמת החייל ליווה רב ביה"ח הרב פלדמן * במהלך הביקור התעדכן הרב רגובי במיטב החידושים הרפואיים ע"י מנהלת המכון האונקולוגי, אחראית אונקולוגית מערכת העיכול, מנהלי מחלקת המטולוגיה, מנהל מרכז א.ר.ם לניתוחי אא"ג והתקיימה פגישה מקצועית עם מנכ"ל אסותא גידי לשץ

יו"ר 'מזור' הרב שמעון רגובי נפגש עם בכירי הרופאים באסותא וסיכם על העמקת שיתוף הפעולה
הרב שמעון רגובי יחד עם מנכל אסותא ורב בית החולים צילום: יח"צ

כחלק ממטרתו להביא את ההכוונה ומיטב הידע המקצועי והטיפולים החדשניים למטופלים הרב שמעון רגובי יו"ר ארגון 'מזור' ממשיך בסדרת הפגישות עם בכירי הרופאים בבתי החולים השונים.

בימים האחרונים קיים יו"ר ארגון מזור לייעוץ רפואי הרב שמעון רגובי סיור מקצועי בבית החולים אסותא רמת החייל בתל אביב, שם נפגש עם בכירי המרכז הרפואי וקיבל סקירות מקצועיות.

את הרב רגובי ליווה בסיורו באסותא רמת החייל, רב בית החולים הרב יצחק מאיר פלדמן שעושה רבות ונצורות למען המטופלים בדגש על ההתאמה המקסימאלית לצרכי ציבור שומרי התורה והמצוות.

עם פרופסור עופר שפילברג מנהל המטולוגיה • יח"צ

פגישה מקצועית קיים יו"ר ארגון מזור עם מנהלת המכון האונקולוגי פרופ' מירב בן דוד שסקרה בפני האורחים את העבודה במכון והסבירה על המאיץ  הmr Linac - היחיד מסוגו בארץ.

בין היתר נפגשו האורחים עם ד"ר אסתר טחובר אחראית אונקולוגית מערכת העיכול והתפתחה שיחה מקצועית על ההתפתחויות החדשות בתחום האונקולוגיה המולקולרית.

מפגש מיוחד התקיים עם מנהל מחלקת המטולוגיה פרופ' עופר שפילברג וסגנו פרופ' מיכאל שפירא שסיפרו לרב רגובי על הבירור המהיר למחלת המיאלומה נפוצה ועל מעבדת המחקר החדשנית בתחום המולקולרי.

כן התקיימו פגישות עם פרופ' אבי חפץ ופרופ' רועי לנדסברג מנהלי מרכז א.ר.ם. המרכז הגדול בארץ לניתוחי אא"ג שהציגו את הטכנולוגיות המתקדמות ושיטות הכירורגיה האנדוסקופית מהמתקדמות בעולם.

ובסיום הסיור הממושך במרכז הרפואי, נפגש הרב רגובי עם מנכ"ל גידי לשץ ובמהלכה סיכמו הצדדים על העמקת שיתוף הפעולה הפורה בין שני הגופים.

עם פרופסור אבי חפץ ופרופסור רועי לנדסברג • יח"צ

במהלך הפגישות נחשפו הרב רגובי וצוותו לשיטת הניהול המיוחדת של אסותא שחוסכת מהמטופלים המתנות ועיכובים רבים.

ארגון 'מזור' הוקם ע"י הרב שמעון רגובי – יועץ רפואי ותיק, ומתמקד ביעוץ, הכוונה, ליווי ומתן מידע רפואי.  מערך הפניות של הארגון מעניק מענה לפניות רבות המגיעות מידי יום, באמצעות מערכת משוכללת ויעילה. הייעוץ מותאם אישית לכל פונה, תוך לקיחת מכלול הנתונים ובדיקת כל האפשרויות והאמצעים על מנת לתת לפונה את התשובה המקצועית ביותר. הייעוץ, הליווי והמידע ניתנים במקצועיות תוך שימוש בטכנולוגיות חדישות ובאנשי מידענות רפואית.

שמעון רגובי אסותא

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד