י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
מול חופי טקסס

דייגים נעצרו לאחר שצדו 40 כרישים באופן בלתי חוקי

ארבעה דייגים מקסיקנים נתפסו מול חופי טקסס בזמן שצדו כרישים באופן בלתי חוקי, כך מסר משמר החופים האמריקאי. 40 מהכרישים נתפסו וארבעת הדייגים הועברו למעצר על ידי אנשי המכס והגנת הגבולות של ארה"ב

דייגים נעצרו לאחר שצדו 40 כרישים באופן בלתי חוקי
הכרישים שנתפסו צילום: משמר החופים האמריקאי

משמר החופים האמריקאי עצר ארבעה דייגים מקסיקנים לאחר שקיבל מידע מאנשי המכס והגנת הגבולות על כך שסירת דייג מקסיקנית, הידועה בשם לנשה, דגה באופן לא חוקי במימי ארה"ב ליד קורפוס קריסטי בטקסס.

כשהגיע צוות משמר החופים, הסירה המקסיקנית הייתה כ-7 מיילים צפונית לקו הגבול הימי. ברגע שימאי ארה"ב עלו על הסירה המקסיקנית, הם מצאו ערמת כרישים שלא ניתן לדוג באופן חוקי בטקסס. 40 מהכרישים נתפסו וארבעת הדייגים הועברו למעצר על ידי אנשי המכס והגנת הגבולות של ארה"ב.

הרשויות לא פרסמו מה בכוונתם לעשות עם 40 הכרישים שנתפסו השבוע. אבל סנפירי כרישים נחשבים לאוכל יקר, למרות שהם אינם חוקיים להגשה בטקסס בשל האכזריות שנגרמת להם. יותר מ-400 סנפירי כריש נמצאו במסעדה בטקסס באפריל. כרישים שלמים, כמו גם סנפירים קפואים, נמצאו במסעדה בסן אנטוניו לאחר שפשטו עליה פקחים מקומיים.

על פי משמר החופים, הספינות של מקסיקנים משמשות לעתים קרובות להובלת סמים לא חוקיים לארה"ב ולדיג באופן לא חוקי באזור הכלכלי הבלעדי של ארצות הברית.

כרישים דייגים טקסס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד