י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"פרס לשנאה"

בעקבות תכנית טלוויזיה חדשה, משפחות אסון מירון זועמות

ירון לונדון שנעלם מהמרקע לפני יותר משנתיים חוזר בקרוב בערוץ הכנסת עם תכנית שבועית חדשה. מפורום משפחות אסון מירון נמסר: "ירון לונדון איננו ראוי להופיע על מרקע הטלוויזיה הממלכתית ובוודאי שלא בתכנית משל עצמו"

בעקבות תכנית טלוויזיה חדשה, משפחות אסון מירון זועמות
אסון מירון צילום: David Cohen/Flash90

מגיש הטלוויזיה לשעבר ירון לונדון שנעלם מהמרקע לפני יותר משנתיים, חוזר בקרוב להגיש תכנית חדשה ב'ערוץ כנסת' ומעורר סערה.

אחרי אסון מירון בו נהרגו 45 מתפללים חרדים ודתיים, כתב ירון לונדון בחשבון הפייסבוק שלו: "אני לא אבל על אסון מירון, אנחנו והחרדים לא בני עם אחד". לונדון הוסיף וכתב אז "אלפי צלליות זהות המתנונעות בקצב אחיד על מסך הטלוויזיה. מה אכפת לי אם כמה עשרות מהם ייפלו כמו דמויות קרטון במטווח"?, כך באכזריות ושנאה התייחס לונדון לאסון הנורא, בהמשך אף הוסיף בראיון לדב גיל-הר ב'כאן 11': "אינני עצוב כי אנחנו לא בני אותו עם, מבחינתי זה כמו אסון שקרה בסין".

ירון לונדון. צילום מסך 'חדשות 13'.

בפורום משפחות אסון מירון רואים בחזרתו למסך פרס לשנאה: "החלטה הזוייה ומקוממת אשר מהווה פרס לשנאה ולאטימות, מוטב יהא לו בערוץ הכנסת יתעשתו על עצמם ויבטלו את הפארסה המבישה הזו, ירון לונדון איננו ראוי להופיע על מרקע הטלוויזיה הממלכתית ובוודאי שלא בתכנית משל עצמו", מסרו.

ישראל דיסקינד, ששיכל באסון את אחיו שמחה בונים ז"ל, פנה למנכ"ל הערוץ אלעד רונן בקריאה שלא לתת לו במה ופתחון פה: "‏לא בשמי, כי אם בשמם של 45 הרוגי אסון מירון, פונה אני אלייך, מר אלעד רונן, מנכ"ל ערוץ הכנסת, ההחלטה להקצות לירון לונדון, האיש שטינף ורקד על דם יקירנו, תכנית במסגרת הערוץ, הינה החלטה הזויה ומבישה שכל כולה יריקה בפרצופם של ההרוגים ז"ל, אנא, חזור בך מהחלטתך".

ירון לונדון שמחה בונים דיסקינד ערוץ כנסת אסון מירון תשפ"א

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד