ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
שבוע לטרגדיה המזעזעת

"מבצע תפילין" ברחבי הארץ לזכרו של הבחור שנהרג בתאונה

במלאות שבוע לפטירתו הטראגית של הבחור התמים שלום בער ליפש ע"ה מקריית מלאכי, שנהרג בתאונת דרכים מחרידה, פעילות הנחת התפילין של חב"ד, המכונה "מבצע תפילין", תוקדש מחר לזכרו. שלטים מעוררים הוצבו על גבי דוכנים בולטים ברחבי הארץ

"מבצע תפילין" ברחבי הארץ לזכרו של הבחור שנהרג בתאונה
מבצע הנחת תפילין צילום: צעירי חב"ד

מתעלים את הכאב לעשייה: שבוע אחרי הטרגדיה שזעזעה את חסידי חב"ד בארץ ובעולם, בפטירתו של התמים הטהור שלום דב בער (בערל'ה) ליפש ע"ה שנהרג בתאונה טראגית בשובו מפעילות הנחת תפילין, "מבצע תפילין", של חב"ד בכל רחבי הארץ, יוקדש מחר לזכרו.

שלטים גדולים ועליהם מסרי התעוררות של צעירי חב"ד, הוצבו על יד עמדות בולטות של הנחת התפילין ברחבי הארץ, עם תמונתו של ההרוג ע"ה. בשלטים נכתב: "ביום שישי, נהרג בערל'ה ליפש בתאונת דרכים, כשחזר מפעילות הנחת תפילין ליהודים. מניחים היום תפילין ומציעים לעוד חבר להניח תפילין".

כבר בתחילת השבוע החלו בצעירי חב"ד לעורר את קהל החסידים להגביר את פעילות הנחת התפילין לזכרו של הבחור שהתמסר להנחת התפילין מידי יום שישי במרכז הקניות של קריית מלאכי.

באמצע השבוע, ביקרה קבוצת אנשי עסקים מקריית מלאכי, שבערל'ה ע"ה היה עובר אצלם מידי יום שישי ומציע להם להניח תפילין, בבית משפחת ליפש האבלה. אנשי העסקים סיפרו על בערל'ה שהכירו והביעו צער עמוק על האסון הכבד כשהם מספרים על החלטתם הטובה להתחזק בהנחת התפילין לזכרו.

חב"ד שלום דוב בער ליפש קרית מלאכי הנחת תפילין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד