י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
"להחזיר את ההרתעה"

העוצר והמגבלות בדרום: "די לתת כוח לחמאס"

העוצר והמגבלות הקשות בשבוע החולף בעוטף עזה הם בעקבות פחד של הממשלה, שנתמכת על תומכי טרור - כך כותב תושב הדרום שפעיל להשבת הבנים ובציונות הדתית. הוא מוסיף: "הגיע הזמן בחמאס והג'יאהד יפחדו להפציץ" | דעה

העוצר והמגבלות בדרום: "די לתת כוח לחמאס"
חסימת כבישים צילום: פלאש 90

כבר מעל לשלושה ימים שתושבי עוטף עזה תחת הגבלות קשות, והכל בגלל שבעזה מפחידים אותנו. במקום להפציץ אותם, וזה בגלל שיש לנו בקואליציה תומכי טרור.

ראש הממשלה לפיד מפחד ממה שיחשבו ומה שידברו בעולם על ישראל, ולא מה שתושבי מדינת ישראל צריכים באמת. אם קשרי החוץ חשובים לו יותר מהבית, כנראה שהוא לא שמע על המשפט "עניי עירך קודמים".

חיילינו עשו וממשיכים לעשות עבודה מדהימה בכך שהם תפסו את ראש הגי'הד האיסלאמי, וממשיכים לבצע סיכולים נגד הטרור, יום יום- שעה שעה. אם חשבתם שכשתפסנו את ראש הג'יאהד נגמרה הבעיה - אז יש לכם טעות גדולה מאוד. הבעיה קיבלה תפנית, ומי שמשלם את המחיר אלו תושבי העוטף שנתונים בסגר.

ומתי נזכרו להפיל את הפור? בזמן הכי חשוב של השנה, באוגוסט, בשיאו של החופש הגדול. הזמן שבו הילדים אמורים לצאת לבלות ולכייף לפני ששנת הלימודים החדשה מתחילה. במקום זאת, הם נשארים סגורים בישובים, בבתים. מפוחדים, מתוסכלים.

הגיע הזמן להחזיר את ההרתעה שאבדה למדינת ישראל, שבחמאס והג'יאהד יפחדו להפציץ ולא ישתקו לנו כשחבל ארץ שלם כבר חצי שבוע.

עוצר עוטף עזה הממשלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד