י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
עקץ במאות אלפי שקלים

אישום נגד בן 25 מבני ברק: קיבל סחורה במרמה

תושב בני ברק, נאשם בשורת עבירות, לאחר שקיבל במרמה סחורה בשווי של מאות אלפי שקלים מאנשים אשר פרסמו הודעות ברשתות החברתיות למכירת רכבים, אופנועים מחשבים ועוד מוצרי יד שניה

אישום נגד בן 25 מבני ברק: קיבל סחורה במרמה
אילוסטרציה צילום: unsplash

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (חמישי) לבית המשפט המחוזי בעיר, כתב אישום נגד עמרי כהן, בן ה-25 מבני ברק בגין עבירות מרמה, זיוף, מסחר ברכוש גנוב, עבירות מס ועוד. זאת לאחר שקיבל במרמה סחורה בשווי של כ-700,000 ש"ח מאנשים אשר פרסמו הודעות ברשתות החברתיות למכירת רכבים, אופנועים מחשבים ועוד.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד דניאל באר, בתקופה הרלבנטית פנה הנאשם ב-25 מקרים שונים לאנשים אשר פרסמו מודעות באתר "יד-2" וברשת החברתית "פייסבוק" למכירת מחשבים, אופנועים, טרקטרונים, כלי רכב וכו' כמי שמתעניין לרכוש את הרכוש. הנאשם הציג עצמו בפני המתלוננים באמצעות זהויות כוזבות, ומסר למתלוננים בתמורה לרכוש שיקים ללא כיסוי, שיקים מזויפים שלא ניתן לפדות או צילומי מסמכים הנחזים להיראות כאישורי העברה בנקאית לחשבונם.

לאור האמור העבירו המתלוננים את הרכוש לנאשם. במקרים בהם קיבל במרמה רכבים דאג לבצע העברת בעלות על שמו של אדם אחר (ללא ידיעת האדם האחר ולעיתים גם ללא ידיעת המתלונן) ולאחר פעל למכור את הרכב לסוחרי רכב. בתקופה הרלוונטית קיבל הנאשם במרמה רכוש בשווי כולל של 706,100 ש"ח.

בבקשת המעצר עד תום ההליכים ציינה עורכת הדין באר כי "עבירותיו של המשיב ונסיבות ביצוען מלמדות כי מדובר במשיב שאין ליתן בו כל אמון, וקיים חשש ממשי כי אם ישוחרר יפעל להפרת תנאי השחרור ואף ישוב לביצוע עבירות".

לנאשם יוחסו עבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות; מסחר ברכב גנוב; הוצאת שיק ללא כיסוי; זיוף בכוונה לקבל דבר בנסיבות מחמירות; שימוש במסמך מזויף; התחזות כאדם אחר; ניסיון מסחר ברכב גנוב; הלבנת הון והדחה בחקירה.

כתב אישום הוצאת כספים במרמה זיוף תושב בני ברק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד