י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
הנסיבות נחקרות

רק בן 19: זה החייל שנפטר במהלך הנופש

חייל צעיר רק בן 19 מצא את מותו הטראגי במהלך חופשה צבאית באשקלון כשבטבע בבריכה | עבור אנשי בית הספר בויאר בירושלים, זו הטרגדיה השנייה תוך שבוע | צה"ל ממשיך לחקור את נסיבות המקרה וללוות את המשפחה האבלה

רק בן 19: זה החייל שנפטר במהלך הנופש
רב״ט רועי קוגלמס ז"ל צילום: אתר צה"ל

רב טוראי רועי קוגלמס ז"ל, בן ה-19 מירושלים, הוא החייל שככל הנראה טבע למוות במהלך נופש צבאי באשקלון. נסיבות האירוע עדיין נמצאות בחקירה.

מדובר צה"ל נמסר כי המשפחה מבקשת להימנע מסיקור תקשורתי של ההלוויה. וכי צה"ל משתתף בצער המשפחה וימשיך ללוותה.

הטביעה התרחשה ביום רביעי סמוך לשעה 17:00. במוקד מד"א התקבל דיווח על צעיר שנמשה מהבריכה כשהוא מחוסר הכרה, בבריכת שחייה באשקלון. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ולאחר פעולות החייאה ממושכות קבעו את מותו של צעיר כבן 19.

רועי ז"ל.

פאראמדיק מד"א, מקסים ניזרי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על שפת הבריכה צעיר מחוסר הכרה, הוא היה ללא נשימה וללא דופק כשאנשים במקום החלו להעניק לו טיפול רפואי, סיפרו לנו שהמציל משה אותו מהמים כשהוא מחוסר הכרה, הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו."

רב"ט קוגלמס ז"ל היה תלמיד בית הספר התיכון בויאר בירושלים, מהיוקרתיים בישראל, שרק לפני שבוע שכל שני מדריכים שלו בתאונה שאירעה בסיני והידיעה על פטירתו הטראגית של רועי שבוע לאחר מכן - הכתה אותם בהלם ובתדהמה.

חייל צה''ל טביעה בבריכה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד