ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
88 יום לבחירות

סקר מנדטים: אין לנתניהו ממשלה ללא שקד; 'הציונות הדתית' נחלשת

אחרי שני סקרים אמש שהעריכו את גוש נתניהו-חרדים ב-61 ו-62 מנדטים ללא איילת שקד שאינה עוברת את אחוז החסימה, סקר נוסף הבוקר דווקא מצנן את ההתלהבות, כאשר לפיו נתניהו תלוי בשקד ובלעדיה הוא עומד על 58 מנדטים בלבד | סמוטריץ' ובן-גביר רושמים היחלשות

סקר מנדטים: אין לנתניהו ממשלה ללא שקד; 'הציונות הדתית' נחלשת
קלפי/פתקי הצבעה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

88 ימים לבחירות, סקר שלישי שמתפרסם תוך יממה מציב את בנימין נתניהו כבעל הסיכויים הגבוהים ביותר להקים ממשלה לאחר הבחירות לכנסת ה-25, אם כי לפי הסקר הנוכחי שמתפרסם הבוקר הוא תלוי לשם כך בקולות מפלגתה של איילת שקד - הרוח הציונית.

סקר שערך מכון 'פאנלס פוליטיקס' עבור עיתון 'מעריב' מעריך כי לו הבחירות היו מתקיימות היום, מפלגת 'הליכוד' היתה משיגה 34 מושבים, 'יש עתיד' עם 23, 'כחול לבן התקווה החדשה' של בני גנץ וגדעון סער נחלשת ל-11.

כל הסקרים בבחירות 2022

גם מפלגת 'הציונות הדתית' של סמוטריץ ובן גביר יורדת לנתון חד ספרתי ומשיגה 9 מושבים לעומת סקרים קודמים שניבאו לה אפילו תריסר מנדטים.

מפלגת ש"ס יורדת לפי הסקר מכוחה ל-8, לעומתה 'יהדות התורה' שומרת על כוחה עם 7 מושבים, גם 'הרשימה המשותפת' שומרת על כוחה עם 6. 'ישראל ביתנו' נחלשת מ-7 ל-5, כנ"ל מפלגת 'העבודה' שיורדת גם היא מ-7 לחמישה מושבים.

בתחתית נמצאות מפלגות רע"מ של מנסור עבאס, 'מרצ'  ו'הרוח הציונית' של איילת שקד ויועז הנדל עם ארבעה מושבים כל אחת.

לפי הסקר לבנימין נתניהו ישנה ממשלה של 62 אצבעות רק עם איילת שקד וחברי סיעתה שלעת עתה מצהירים כי לא ייכנסו לממשלת ימין צרה ויכפו בכוחם הדל ממשלת אחדות שתייצג את כלל הציבור.

 

 

סקר מנדטים סקר מעריב פאנלס פוליטיקס בחירות לכנסת ה-25 בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד