א' אייר התשפ"ד
09.05.2024
התשובה של מרן הרב קנייבסקי

הסרטון שזכה למיליוני צפיות: מתי יבוא המשיח?

1954 שנים - מאז נחרב הבית השני, עם ישראל מצפה מידי יום שיקויים בִּמְהֵרָה יָבוא וְיָגֵל לִבֵּנוּ, ושואל; מתי יגיע משיח? • בתיעוד וידאו שנחשף ב'בחדרי חרדים' לפני מספר שנים נראה מרן הגר"ח קנייבסקי זצ"ל מתייחס לשאלה זו במהלך קבלת הקהל בביתו ברח' רשב"ם וזכה למיליוני צפיות • צפו

הסרטון שזכה למיליוני צפיות: מתי יבוא המשיח?
שר התורה הגר"ח קנייבסקי צילום: דוד זר

בתשעה באב תשע"ז פרסמנו לראשונה ב'בחדרי חרדים' וידאו בלעדי של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי זצ"ל שנפטר השנה, וידאו בתשובה לשאלה הניצחית 'מתי יבוא המשיח'.

הוידאו פורסם אז, עקב שמועות שסחפו רבים בכל העולם על התבטאויות של הגר"ח שהבטיח תאריך מתי יבוא המשיח, ובני הבית נאלצים להכחיש את השמועות שוב ושוב, ולהדגיש כי אין להם כל שחר.

בסרטון שזכה מאז למיליוני צפיות ברשתות בכל העולם נראה יהודי שמבקש את ברכת הגר"ח ואחר כך מוסיף לשאול בעזרת הנכד הרב אריה קנייבסקי את השאלה מתי יבוא המשיח?. הגר"ח שמרים את ראשון מהספר בו היה שקוע מביט בפניו ושולף את התשובה בהומור האופייני לו "יודיעו לך". 

פעם אחת החליט אברך לעלות ולשאול את מרן זצ"ל האם נכון מה שאומרים בשם הרב שהמשיח יגיע עד תשעה באב? והשיב לו רבי חיים בזה הלשון: "קרוב שיגיע, אבל זה תלוי אם יעשו תשובה".

הרב חיים קנייבסקי תשעה באב ביאת משיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד