י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"שמענו בום ממש אדיר"

מנין הפצועים בישראל מתחילת מבצע עלות השחר

מתחילת מבצע 'עלות השחר' 21 בני אדם נפגעו ברחבי הארץ, בהם: 2 פצועים קל מרסיסים, 13 פצועים קל שנחבלו במהלך ריצה למרחב המוגן ו-6 שלקו בהתקף חרדה | "ברוך השם הכול בסדר. זה לא נעים, אבל נעבור גם את זה"  

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: Attia Muhammed/Flash90

מבצע עלות השחר שנפתח בצהריי יום שישי ומאז שוגרו לעבר ישראל מעל 350 רקטות, גובה מחירים. למרכז הרפואי ברזילי באשקלון הובאו מתחילת המבצע 20 נפגעים, מתוכם חמישה נפגעי חרדה ו-15 נפגעי גוף עם חבלות קלות כתוצאה מריצה לממ"ד בזמן האזעקה.

ממד"א נמסר כי מתחילת מבצע 'עלות השחר'. כוחות מד"א שנמצאים בכוננות גבוהה העניקו טיפול רפואי ופינו לבתי החולים 21 בני אדם, בהם: 2 פצועים קל מרסיסים, 13 פצועים קל שנחבלו במהלך ריצה למרחב המוגן ו-6 שלקו בהתקף חרדה. בנוסף צוותי מד"א טיפלו במספר נפגעים קל שנחבלו בדרך למרחב המוגן ולא נזקקו לפינוי לבית חולים ובמספר נפגעי חרדה שטופלו במקום.

זיו דוד, שרכבו נפגע מהרקטה שנפלה באשקלון, סיפר ל-Ynet כי "הייתה אזעקה, נכנסנו לממ"ד ושמענו בום ממש אדיר. חיכינו כמה דקות ויצאתי למרפסת. ראיתי את פטריית העשן ממש ליד האוטו שלי. לשמחתי אין פגיעה בנפש וזה הכי חשוב. הרכב נראה קטסטרופה, כל הצד של הנהג היה מחורר והכול התפוצץ החוצה. הכריות, הידיות, הכול יצא החוצה והתפרק. האוטו התפרק".

"אני מתנחם בזה שזה רק רכוש ולא גוף. את זה אנחנו יכולים להחזיר אבל את הגוף לא". דוד הוסיף כי "הילדים נלחצו, האישה בלחץ אטומי ורועדת, אבל ברוך השם הכול בסדר. זה לא נעים אבל נעבור גם את זה", כך דוד.

מבצע עלות השחר פצועים פצועים קל נפגעי חרדה אשקלון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד