י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
משחזרים את הנס

תיעוד: נפילת הרקטה באשקלון: "הטיל חיפש איפה אין בניין"

תושבי אשקלון שלא חוו בשבוע האחרון את חסימות הכבישים בעוטף עזה קיבלו בהפתעה יחסית את תקיפת צה"ל בעזה ואת מטח הרקטות לעבר העיר | "לא התאוששנו מהסבב הקודם, הבטיחו לנו מיגוניות ולא קיימו" מתלוננים התושבים | תיעוד מהנפילה בחניית הרכבים

תיעוד: נפילת הרקטה באשקלון: "הטיל חיפש איפה אין בניין"
הנפילה באשקלון צילום: שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

מטח כבד של טילים נורה במהלך השבת מרצועת עזה לגוש דן. אזעקות נשמעו בסביבות השעה 18:00 בדרום תל אביב, בת ים, חולון, אזור וראשון לציון. מערכת כיפת ברזל הופעלה במרכז, ויירטה שתי רקטות בשמי בת ים. שתי רקטות נוספות נפלו בים סמוך לתל אביב. 

כשעתיים לפני צאת השבת, מעט אחרי השעה 18:00 התקבל דיווח על נפילה בחניית רכבים באשקלון ובנס לא היו נפגעים, בתיעוד ממצלמות האבטחה שהופץ ברשתות החברתיות נראה רגע הפיצוץ כשנזק רב נגרם מסביב.

 שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

"שבת קשה ביותר, כל היום אזעקות. קמים, ישנים, קמים. באזעקה האחרונה הרגשנו בום שזעזע את הבניין", סיפר יצחק, תושב אשקלון בחדשות 12. "אין לנו ממ"דים, אנחנו עומדים בתוך חדר המדרגות, וכשהבום חזק מאוד - אתה מרגיש את הברזלים שאתה נשען עליהם מזדעזעים. הרגשנו שזה פגיעה מעל הבית או נפילה". 

שכנים נוספים סיפרו על הנס בכך שאין נפגעים, "זה נראה כאילו הטיל חיפש בשמים איפה יקרה הכי פחות נזק ושם הוא נפל". עדי, תושבת אשקלון שנכחה במרחק לא רב מהנפילה באשקלון סיפרה בריאיון ל"חדשות 12": "אני גרה במרחק קצר מכאן. ישבתי בסלון אצל אחי, וכששמענו את האזעקה רצנו מייד למרחב המוגן. אני עדיין עם פעימות לב ודופק חזק, היה בום רציני מאוד".

תושב אשקלון נוסף שנכח בסמוך לנפילה סיפר כי "שמעתי את הרעש והגעתי לאזור. אמא שלי גרה פה ממול ואין לה מיגון, פנינו בנושא כמה פעמים לרשויות, כל פעם מבטיחים לנו מיגוניות וזה ולא מבוצע". עוד הוא הוסיף: "נפלו פה טילים בהרבה מקומות במבצעים הקודמים. הבוקר לפיד היה פה ונפגש עם ראש העיר, הוא הבטיח את אותן ההבטחות שהבטיחו לנו בעבר בנוגע למיגוניות שיוקמו בעיר".

 

אשקלון מבצע עלות השחר שיגור רקטות נפילת רקטה תיעוד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד