י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
בעקבות המבצע

דרומיים? שימו לב: שינויים בקווי האוטובוסים והרכבות וביטולי טסטים

משרד התחבורה הודיע כי בשל הנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) ומבחני כושר שיט בדרום הארץ. כמו כן, רכבת ישראל לא תפעל בקו בין אשקלון לנתיבות ויחולו שינויים בקווי האוטובוסים

דרומיים? שימו לב: שינויים בקווי האוטובוסים והרכבות וביטולי טסטים
לימוד נהיגה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בשל מבצע "עלות השחר" ובהתאם להנחיות פיקוד העורף לא יתקיימו מבחני נהיגה מעשיים (טסטים) ומבחני כושר שיט בדרום הארץ. כמו כן, רכבת ישראל לא תפעל בקו בין אשקלון לנתיבות ויחולו שינויים בקווי האוטובוסים. 

הערים בהן לא יתקיימו מחר (ראשון) מבחני נהיגה: יבנה, שדרות, אשקלון, אשדוד, רהט, באר שבע, דימונה, שדרות, קרית מלאכי וקרית גת. 

משרדי הרישוי יפעלו כרגיל, פרט למשרדים שאינם פועלים בתשעה באב. בשל המצב ייתכנו שינויים נוספים ומומלץ להתעדכן במוקד המידע של משרד הרישוי *5678 לפני ההגעה. 

כמו כן, רכבת ישראל לא תפעל מחר בקו בין אשקלון לנתיבות. יש לציין כי שירות האוטובוסים פועל כסדרו, למעט 3 קווים בחבל אשכול, שאינם פועלים עקב חסימות הכבישים. 

בנוסף, לא פועלים קווי ים יעודיים לחופי הים של אשקלון ואשדוד וקווים נוספים שינו את מסלולם בשל חסימות פיקוד העורף. 

כמו כן, בהתאם להנחיות, מחר לא יפעלו עמדות על הקו בנתיבות, אשקלון-רמז ושדרות ובוטלה פעילות הדיילים במסגרת "דרך שווה" בבאר שבע, אשדוד ואשקלון. 

משרד התחבורה ממליצים לנוסעים בתחבורה הציבורית להתעדכן בזמן אמת אודות השינויים בתחבורה הציבורית במוקד המידע של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית *8787 ובמוקדי החברות המפעילות.

 

רב קו תחבורה ציבורית אוטובוסים רכבות מבצע עלות השחר לימוד נהיגה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד