י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
קבלת פנים ריחנית

הרב נתן לשגריר החדש: חלות ביתיות לשבת

רבה של ברלין קיבל את פניו של השגריר החדש למדינה עם חלות ריחניות שהכינה רעייתו הרבנית. השגריר החדש, שעובד עשרות שנים בשירות החוץ של ישראל, הגיע לברלין בסוף השבוע והחל את עבודתו הדיפלומטית

הרב נתן לשגריר החדש: חלות ביתיות לשבת
השגריר מקבל חלות לכבוד שבת צילום: באדיבות המצלם

רבה של ברלין ושליח חב"ד הרב יהודה טייכטל קיים ביום שישי האחרון ביקור ראשון אצל שגריר ישראל החדש בגרמניה רון פרושאור. הרב הגיע עם חלות טריות שהכינו רעייתו הרבנית וביקש לאחל לשגריר החדש, שבעבר כיהן בתפקידים בכירים במשרד החוץ - שגריר ישראל בבריטניה, שגריר ישראל באו"ם ומנכ"ל משרד החוץ, הצלחה גדולה בייצוג ישראל.

השגריר החדש, שעובד עשרות שנים בשירות החוץ של ישראל, הגיע לברלין השבוע והחל את עבודתו הדיפלומטית. בפגישה שהתקיימה ביום שישי האחרון, סקר בפניו הרב טייכטל את ההתפתחות של החיים היהודיים ואת התנופה המסתמנת עם חנוכת הבית לקמפוס היהודי הענק בלב העיר בחודשים הקרובים.

השגריר זכור לטובה על הרבה דברים, אבל אחד מהם הוא בלתי נשכח, ביולי 2014 במהלך כינוס מועצת הביטחון של האו"ם על רקע מבצע "צוק איתן", השמיע פרושאור לנוכחים אזעקת צבע אדום על מנת להמחיש את המצב בעת הזו בערים שונות בישראל שהותקפו בטילים על ידי ארגון חמאס, מעשה שדווח בכלי תקשורת גדולים בעולם.

שגריר ישראל ברלין גרמניה הרב יהודה טייכטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד