כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
בדק את האוזניים

ראש המודיעין האוקראיני חוזר על הטענה שפוטין משתמש בכפיל

מקורות מודיעין באוקראינה שוב טוענים כי ולדימיר פוטין משתמש בכפיל, האלוף קירילו בודאנוב העלה חשדות לגבי התנהגותו, לטענתו, בחינה מדוקדקת של אוזניו של הנשיא מראה שהן השתנו, בודאנוב גם טוען שלכפילים יש "הרגלים, הליכות וגובה שונה"

ראש המודיעין האוקראיני חוזר על הטענה שפוטין משתמש בכפיל
ולדימיר פוטין צילום: פייסבוק רשמי

ראש המודיעין הצבאי של אוקראינה החיה מחדש תיאוריה לפיה ולדימיר פוטין משתמש בכפיל, והצביע על אוזניו המשתנות במהלך השנים כהוכחה. האלוף קירילו בודאנוב מצבא אוקראינה הופיע בטלוויזיה, וטען בפני הצופים שגובהו ואוזניו של פוטין השתנו בהופעות האחרונות, כך מדווח ה'סאן'.

הוא אמר "התמונה, נניח, של האוזניים, שונה, וזה כמו טביעת אצבע, תמונת האוזן של כל אדם היא ייחודית. אי אפשר לחזור על זה, עוד טען בודאנוב שלכפיליםם של פוטין יש הרגלים שונים, גינונים שונים, הליכות שונות, לפעמים אפילו גבהים שונים אם מסתכלים היטב.

בודאנוב טען בעבר כי ייתכן שכפילו של ולדימיר פוטין הגיע לטהראן בחודש שעבר. המנהיג הרוסי נראה מחליק קצת כשירד במדרגות מטוסו הנשיאותי בטהרן, מקורות אוקראינים ציינו כי הוא נע במהירות חריגה והיה ערני יותר מאשר בהופעות פומביות קודמות, בודאנוב אמר שהוא חושד בהופעתו של פוטין.

דיווחים אוקראינים אמרו כי בודאנוב אמר שדמות דומה של פוטין הייתה יכולה לטוס לטהרן כדי להיפגש עם נשיאי איראן וטורקיה. "אני רק ארמוז" ציין. "בבקשה תסתכלו על רגע היציאה של פוטין מהמטוס. זה בכלל פוטין?". זאת ברקע ביקורו של המנהיג הרוסי בטהרן, שם פגש את הנהגת איראן, בתוספת נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, ביקור שמשך תשומת לב עולמית.

ולדמיר פוטין מלחמת אוקראינה רוסיה כפיל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד