י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

קרואטיה איירלינס מכרה כרטיסים לטיסה שאינה קיימת

חברת התעופה הקרואטית מכרה כרטיסים לטיסה שאינה קיימת בלוח הטיסות של נתב"ג • מנהל נתב"ג הסכים לפנים משורת הדין, לאפשר טיסה חריגה של החברה

קרואטיה איירלינס מכרה כרטיסים לטיסה שאינה קיימת



מנהל נתב"ג מר שמואל זכאי אישר באופן חריג זמן טיסה (סלוט) לחברת התעופה הקרואטית "קרואטיה איירלינס OU", לאחר שהתברר כי שוב סוכני הנסיעות וחברת התעופה פרסמו ומכרו כרטיסים להמראה שלא קיימת בלוח הטיסות שאושר להם לפני עונת הקיץ.

מנהל נתב"ג רואה בחומרה רבה מצב שבו מציגים מצג שווא בפני ציבור הנוסעים התמים.

לאור מסכת הדברים, פרסם זכאי, מכתב לחברת התעופה ובה הודיע באופן שאינו משתמע לשתי פנים שאין בכוונתו לאשר לחברת התעופה קרואטייה איירלינס לטוס לנתב"ג בעונת החורף עד לברור עם הנהלת החברה.

במהלך כל עונת הטיסות של הקיץ התנהגו בנתב"ג לפנים משורת הדין עם חברת קשרי תעופה שמכרה כרטיסי טיסה לא לשעה שנקבע לטיסת קרואטיה איירלינס (09:00) אלא בזמנים פנויים.

מחר אמורות להיות למעלה מ-430 תנועות נוסעים וצפי ללמעלה מ-70,000 נוסעים ולא ניתן היה להתגמש בסלוט הטיסה.

מאחר וביטול הטיסה היה פוגע במאה וחמישים ישראלים אשר היו אמורים לצאת לחופשה, החליט מנהל נתב"ג לאשר טיסה מוקדמת ושלא לעבור לסדר היום וכאמור לקיים הליך ברור לחברת התעופה.

רשות שדות התעופה מצרה על כך שחברות תעופה וסוכני נסיעות לא הפנימו את המשמעת המבצעית הנהוגה בעולם התעופה וממשיכות לנהוג באופן לא הוגן בפני ציבור הנוסעים.
נתב''ג טיסה קרואטיה מטוס נוסעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד