כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024
בגליל המערבי

הרוג ופצוע בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים

הרוג ופצוע בהתרסקות מטוס קל סמוך לכביש 70, בין כפר יאסיף לג'דיידה מכר. המטוס עם שני נוסעים התרסק במטע זיתים. צוות מד"א קבע את מותו של אחד מהם במקום. בנוסף, בן 74 נפצע באורח קל עד בינוני ופונה למרכז הרפואי לגליל בנהריה

הרוג ופצוע בהתרסקות מטוס קל במטע זיתים
זירת האירוע צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה 08:01 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב אשר, על מטוס קל עם טייס ונוסע שהתרסק במטע זיתים בין כבר יאסיף לכפר מכר. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של גבר כבן 70 והעניקו טיפול רפואי ופינו למרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 74 במצב בינוני שהיה בהכרה מלאה עם חבלות.

החובש דור וקנין ופאראמדיק מד"א פיראס רייס, סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את המטוס הקל שהתרסק, בתוך המטוס נלכד גבר בשנות השבעים, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מחבלה רב מערכתית, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך למטוס ראינו גבר כבן 74 בהכרה מלאה, לאחר שחילץ את עצמו, הענקנו לו טיפול רפואי, הוא סבל מחבלות בגופו ופינינו אותו לבית החולים כשמצבו בינוני ויציב".

מדוברות המשטרה נמסר כי בסביבות השעה 08:00, התקבל במשטרה דיווח אודות תאונת התרסקות מטוס קל סמוך לכביש 70, צפונית לכפר ג'דיידה מכר. שוטרי תחנת גליל מערבי וכוחות חירום והצלה שהוזעקו למקום, איתרו את הזירה ובה הרוג שמותו נקבע במקום, ופצוע נוסף באורח בינוני (עפ"י גורמי רפואה). חוקר תאונות אוויריות זומן למקום.

תאונת מטוס מד"א הרוג פצוע קשה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד