כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
בפגישה עם לפיד

נתניהו: נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון

ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש היום עם ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה בקריה, לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל. נתניהו העניק גיבוי מלא לממשלה במבצע בעזה

נתניהו: נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון
הפגישה בין נתניהו ללפיד צילום: חיים צח, לע״מ

ראש הממשלה יאיר לפיד נועד הבוקר במשך שעה בלשכת רה"מ בקריה בתל אביב עם ראש האופוזיציה בנימין נתניהו בעקבות ההסלמה ומבצע עלות השחר לפגישת עדכון בנושאים הביטחוניים. בפגישה השתתף המזכיר הצבאי לראש הממשלה האלוף אבי גיל. נתניהו, שסירב בתקופת בנט כראש ממשלה לקבל ממנו עדכון, הגיע הפעם לפגישה עם לפיד לאור המבצע בעזה.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו מסר לאחר הפגישה הצהרה לתקשורת: "אנחנו בעיצומם של קרבות. אני כמובן נותן גיבוי מלא לממשלה, לצה״ל, לכוחות הביטחון. אני גם מחזק את תושבי הדרום על עמידתם האיתנה ומבקש מהם להמשיך לשמור על הנחיות פיקוד העורף שמצילות חיים. קיבלתי עדכון מפורט, שמעתי את הדברים בקשב רב ונתתי מניסיוני כמה עצות לא רק לגבי ההמשך אלא גם לגבי תחומים שונים ואני חושב שהעצות האלה יכולות להועיל מאוד לביטחון ישראל".

ראש הממשלה, יאיר לפיד אמר הבוקר כי "צה"ל ממשיך לתקוף מטרות ופעילי טרור, לסכל חוליות שיגור. אנחנו פועלים בצורה ממוקדת ואחראית על מנת לצמצם למינימום פגיעה בבלתי מעורבים. המבצע ימשך ככל שיידרש".

 

 

מבצע עלות השחר בנימין נתניהו יאיר לפיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד