ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024
ניסיון לינץ'

צפו: ערבים תקפו ורגמו חרדים שנסעו להתפלל

סדרה של אירועי טרור לאומני אירעו הלילה נגד יהודים בגליל. הלילה הותקפו כלי רכב ואוטובוסים שנסעו עם יהודים בסמוך לצומת המוביל, בגליל התחתון. המפגעים ניסו להסיט את כלי הרכב מהכביש המהיר ולגרום לתאונות דרכים קטלניות

צפו: ערבים תקפו ורגמו חרדים שנסעו להתפלל
השמשה המנופצת ברכב המתפללים צילום: יאיר קראוס מקור ראשון

סמוך לשעה 23:30 אתמול הותקפו הורים וילד בן 10 בכביש 77 בדרכם הביתה בפיגוע אבנים. "לא ראינו מאיפה זה מגיע, נסענו, קיבלנו את האבן לשמשה, והמשכנו לנסוע. זה היה מאוד מבהיל ומפחיד. אני ובת הזוג שלי, שישבנו מקדימה, נפגענו מהרסיסים, אבל אם האבן הייתה פוגעת 10 סנטימטרים הצידה, זה היה נגמר אחרת לגמרי" סיפר גונן שמר שנהג ברכב ליאיר קראוס ב'מקור ראשון'.


גונן שמר, סיפר כי כלי רכב נוספים שנסעו הלילה בכביש 77 שבגליל התחתון הותקפו ביידוי אבנים, וגם השמשות שלהם היו מרוסקות. לדבריו, "התקשרנו למשטרה ואמרו שהם מכירים את זה ואין להם מה לעשות כי הם לא יודעים מי יידה אותם. לא היה התרעות על זריקות אבנים בכביש או משהו חריג, לא ידענו שזה מסוכן ולא חששנו לנסוע". 

עוד דווח ב'מקור ראשון', כי הלילה גם הותקפו באבנים כלי רכב ובהם אוטובוסים שנסעו בסמוך לצומת המוביל, בגליל התחתון, כאשר המפגעים ניסו להסיט את כלי הרכב מהכביש המהיר ולגרום לתאונות דרכים קטלניות.

סמוך לשעה 3 לפנות בוקר, ערבים מהכפר כאבול שבגליל המערבי תקפו קבוצת מתפללים חרדים שהגיעו לקברו של מיכה הנביא לרגל תשעה באב. בתיעוד מהזירה נראים המקומיים תוקפים את כלי הרכב והנוסעים ומנסים לבצע בהם לינץ'. רק בנס יצאו המותקפים ללא פגיעה בחיי אדם. המשטרה פתחה בחקירה.

 

 

צפון כמעט לינץ ניסיון לינץ תקיפה יידוי אבנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד