כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024
מוות מסתורי

המשטרה חוקרת מותם של ארבעה גברים מוסלמים

הקהילה המוסלמית באלבקרקי ניו מקסיקו המומה ממותם המסתורי של ארבעה גברים מוסלמים בטווח של שבוע אחד. בלשי משטרת אלבקרקי קבעו כי "יש קשר" בין המוות של ארבעת ההרוגים, כך אמרה המשטרה בהצהרה

אילוסטרציה
אילוסטרציה צילום: pexels

משטרת אלבקרקי בניו מקסיקו ארה"ב חוקרת ארבעה רציחות שעשו בצורה דומה, ירי פתאומי. הארבעה נורו למוות בהפרש של שבוע. טאהיר גאובה, מנהלת ענייני הציבור במרכז האסלאמי של ניו מקסיקו אמרה כי "שורת מקרי המוות היא נוראה עבור קהילה של כ-5,000 מוסלמים באלבקרקי, עיר של יותר מ-560,000 איש. "הייתי בארצות הברית מאז 95" אמרה גאובה. "עברתי את אסון התאומים, עברתי את עידן טראמפ, מעולם לא הרגשתי כל כך חסרת אונים עם פחד".

"חייהם של המוסלמים באלבקרקי נמצאים בסכנה", אמר אדוארד אחמד מיטשל, סגן המנהל הלאומי במועצה ליחסים בין ארצות הברית לאסלאם. "מי שאחראי למסע הירי הנורא ומעורר השנאה הזה חייב להיות מזוהה ולהיעצר עכשיו". ארגון CAIR הדוגל בזכויות האזרח של מוסלמים בארצות הברית, מסר בהצהרה ביום שבת כי הם מציעים 10,000 דולר עבור מידע "שיוביל למעצר ולהרשעה של האחראים". הארגון קרא לממשל ביידן "לקחת תפקיד ישיר בעניין".

מושלת ניו מקסיקו, מישל לוג'אן גרישם אמרה כי "ההרג הממוקד של תושבים מוסלמים באלבקרקי מעורר כעס עמוק ובלתי נסבל לחלוטין, אני כועסת ועצובה שזה קורה בניו מקסיקו, מקום שמתגאה במגוון תרבות ומחשבה", אמרה בהצהרה. "זה לא מי שאנחנו".

לוג'אן גרישם אמרה כי היא שולחת את משטרת המדינה לסייע למשטרת אלבקרקי ול-FBI בחקירה "להעמיד לדין את הרוצח או הרוצחים והם יימצאו". היא פנתה לקהילה המוסלמית המקומית: "אתם מקסיקנים חדשים, אתם מוזמנים כאן, ואנחנו עומדים לצידכם".

ירי מוסלמים נורה למוות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד