י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
השיגור הכושל ברצועה

טיבי צייץ הסתה שקרית נגד ישראל ונכנע ללחץ

חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת צייץ באנגלית על הרג הילדים בג'אבליה וטען במרומז כי ישראל אחראית למותם. אחרי שהתברר כי מדובר בשיגור כושל של רקטה, נכנע טיבי ללחץ של חברי כנסת מכל גווני הקשת הפוליטית ומחק את הציוץ

טיבי צייץ הסתה שקרית נגד ישראל ונכנע ללחץ
השיגור הכושל שפוגע בתוך עזה צילום: צילום מסך

ארבעה ילדים נהרגו אתמול לאחר פגיעת טיל בבניין בו התגוררו בג'באליה שברצועת עזה. רבים בעולם מיהרו לגנות את ישראל על הרג הילדים, אלא שמהר מאוד התברר כי הילדים נהרגו משיגור כושל של מחבלי ארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי.

אך את חבר הכנסת אחמד טיבי מהרשימה המשותפת זה לא עניין והוא מיהר להאשים את ישראל, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו בשפה האנגלית "לכך מתכוונים ארצות הברית ובריטניה כשהן מתייחסות לזכות של ישראל להגן על עצמה, 3 או יותר 'טרוריסטים מסוכנים' נהרגו בעזה עכשיו, ברור שישראל היא מקום בטוח יותר היום". טיבי שיתף לצד דבריו את תמונותיהם של הילדים שנהרגו בג'אבליה.

מהר מאוד התברר כי הציוץ שקרי, אך לאחמד טיבי לקח יותר מ-12 שעות את השקר הזה.

הציוץ השקרי של אחמד טיבי

לאחר התמונות הקשות בהן נראו הילדים שנהרגו, בישראל הכחישו והסבירו כי מדובר בשיגור כושל של הג'יהאד שגרם לכך. "בניגוד לפרסומים הפלשתינים לגבי האירוע בג'באליה יש בידינו סרטונים המוכיחים מעל לכל ספק שלא מדובר בתקיפה ישראלית. כוחות הביטחון הישראלים לא תקפו בג'באליה בשעות האחרונות", כך נמסר בהודעת ראש מערך ההסברה הלאומי. על פי הסרטון מוכח באופן חד-משמעי כי מדובר בשיגור כושל של רקטה ששוגרה על ידי הג'יהאד האסלאמי.

סגן שר החוץ עידן רול בתגובה להתבטאות השקרית של חה"כ טיבי והאשמת ישראל בירי הג'יהאד: "מחכה שתתנצל בגין עלילות הדם שהפצת על כוחות הביטחון. אתה יודע, אותם כוחות הביטחון ו'כיפת ברזל' שמגנים גם עליך מטרור ה'ג׳יהאד האיסלמי', כדי שתוכל לשבת בבית ולצייץ שקרים".

סגן יו"ר הכנסת, חה"כ האוזר כתב בחשבון הטוויטר שלו: "שאלו אותי רבות 'מדוע סירבתי לשבת בממשלה עם אחמד טיבי והמשותפת בראשות בני גנץ. תשובות רבות לשאלה הזו והן תקפות גם כיום. טיבי ושותפיו מפיצים מאתמול עלילת דם שמטרתה לפגוע בישראל ולמנוע מאיתנו את הלגיטימציה להגן על תושבינו. מפלגת הרוח הציונית לא תשב בקואליציה עם המשותפת פשוט וברור".

ח"כ בן גביר הגיב: ‏"‎‎‎כמו שזה נראה מדובר בפגיעה משיגור כושל של החברים שלך בעזה, אבל צריך שיהיה ברור: הילדים שלנו קודמים לילדי עזה, ומי שלא רוצה שהילדים שלו ייפגעו שלא ישים אותם ליד מחבלי הטרור". 

ח״כ עידית סילמן הגיבה: "אחמד טיבי לא הבעיה. הבעיה אצל מפלגות שלמות שמקדשות את אחמד טיבי ופוסלות מס' פעמים נבחרי ציבור שיושבים ומתאבלים היום על חורבן בית המקדש וירושלים".

שר התקשורת, יועז הנדל, הגיב גם הוא: "שקרן. ברשותנו סרטונים שמוכיחים מעל לכל ספק שצבא ההגנה לישראל לא תקף בג'באליה בשעות האחרונות. מתקפת רקטה כושלת של הג'יהאד האסלאמי אחראית להרג ילדים בג'באליה".

ח"כ מירב בן ארי הגיבה: ‏"שקרן, תומך bds, מפיץ עלילת דם כנגד מדינת ישראל. עד עכשיו לא מחק את הציוץ ולא גינה את הרג הילדים ע״י חבריו מהג׳יהאד האסלאמי". 

אחמד טיבי מבצע עלות השחר עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד