כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024
נבהל מפיצוצים ונעלם

לוחם עם פוסט טראומה: "עזרו לי למצוא את הכלב"

צעיר משדרות שסובל מפוסט טראומה לאחר שהשתתף במבצע "צוק איתן" ב-2014, סיפר בדמעות כי כלבו שעוזר לו להתמודד עם מצבו, נעלם בשבת האחרונה לאחר שנבהל מהאזעקות והפיצוצים. הוא מבקש סיוע מכל מי שיכול לעזור לו לאתר את כלבו

לוחם עם פוסט טראומה: "עזרו לי למצוא את הכלב"
ניר וכלבו שנעלם צילום: פייסבוק

ניר אביסרור, צעיר מהעיר שדרות התראיין בשעה האחרונה (ראשון) ל'כאן חדשות', סיפר את סיפורו האישי העצוב וביקש את סיוע הציבור במציאת כלבו האהוב שנעלם תחת אימת האזעקות. ניר סיפר כי כלוחם בגולני במבצע צוק איתן ב-2014, הוא חווה קרבות קשים בסעג'יה ולאחר השרות החל לסבול מפוסט טראומה.

ניר סיפר בדמעות כי הכלב עוזר לו להתגבר ולהתמודד עם מצבו וכעת הוא נעלם. הוא פרסם פוסט בפייסבוק וקרא לתושבי שדרות לעזור לו למצוא את כלבו.


הכלב ארצ'י שנעלם

"תושבי שדרות והסביבה אני חייב את העזרה שלכם. אתמול בשעות הערב בזמן שהייתה אזעקת צבע אדום הכלב שלי העונה לשם ארצ'ר ברח מבהלה, בעוטף. זה דבר נפוץ שכלבים בורחים מהטריטוריה שלהם בזמן אזעקה והרבה פעמים הכלב לא חוזר לאזור".

"הכלב הזה הוא בעצם הילד שלי, מי שמכיר אותי בשנים האחרונות יודע שהוא חלק בלתי נפרד ממני, לא חשבתי שארשום או אשתף, אבל לאחר שהשתתפתי במבצע "צוק איתן" בתור לוחם בגולני שפעל בתוך הרצועה בסיום המבצע והשירות הבנתי שאני קורבן לפוסט טראומה, עברתי לילות ללא שינה ועוד קשיים ללא מרפא עד שהכלב הזה הגיע לחיי ועזר לי".

לסיום הוא כותב, "הכלב הזה הוא הילד שלי הוא התרופה שלי, אני מבקש תפתחו עיניים קל לזהות אותו זה כלב מסוג מיוחד שלא רואים הרבה, צבע חום הכלב חברמן מאוד, לא נושך ולא תוקף העונה לשם "ארצ׳ר" בבקשה לשתף לפני שייגנב, לשתף !!! לשתף !!! לשתף !!! זמין בנייד - 052-5258582".

מבצע עלות השחר שדרות כלב פוסט טראומה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד