ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024
תיעוד מקומם

צפו: בעיצומה של האזעקה - כך הגיבו ערביי יפו לירי הרקטות

בתיעוד מקומם שפורסם ברשתות החברתיות נראים ערביי יפו כשהם צוהלים ומוחאים כפיים בעקבות שיגורי הרקטות מן הרצועה לעבר שטח ישראל, כל זאת כשברקע נשמעת אזעקת צבע אדום כחלק מהמטח שנורה לעבר גוש 

צפו: בעיצומה של האזעקה - כך הגיבו ערביי יפו לירי הרקטות
ערביי יפו צוהלים צילום: ע"פ סעיף 27 א לחוק זכויות יוצרים

מבצע עלות השחר: ברקע הדיווחים על הסכמות להפסקת אש מצד ישראל והג'יאהד האיסלאמי בתיווך מצרי, פורסם הערב תיעוד שהצליח לקומם לא מעט אזרחים בישראל.

בתיעוד שפורסם נראים ערביי יפו כשהם צוהלים ומוחאים כפיים בעקבות שיגורי הרקטות מן הרצועה לעבר שטח ישראל, כל זאת כשברקע נשמעת אזעקת צבע אדום כחלק מהמטח שנורה לעבר גוש דן בשעות האחרונות.

חבר הכנסת איתמר בן גביר מיהר להגיב נוכח המחזה המקומם, ובציוץ בטוויטר כתב: "‏זה לא בעזה, זה כאן אצלנו בלב יפו - תומכי טרור צוהלים על ירי טילים לעבר מדינת ישראל. במדינה מתוקנת היו מעלים את כל החבורה הזו הלילה על משאיות לעזה. עד שנשנה את החוק, דורש ממשטרת ישראל לבצע מעצרים נרחבים עוד הלילה ולהגיש כתבי אישום על תמיכה ועידוד מעשי טרור" סיים בן גביר.

לסיום ‏רק נציין כי ב-2014 במהלך מבצע "צוק איתן" נהרג בדואי בשם אלוג' עודה, ובתו התינוקת נפצעה קשה מרקטה שנורתה אל הנגב ונחתה ביישוב הבדואי, כך שלא נראה שהרקטות יודעות להבדיל בין דם לדם.

מבצע עלות השחר ערבים יפו תיעוד מסעיר אזעקות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 29 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד