י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
הפתעה לדייגים הצעירים

הילדים נדהמו: העלו מהנהר מטמון ענק של רובים וחומרי נפץ

נער בריטי שהיה ביום דייג בדרום מזרח לונדון ביום שבת האחרון עם חבר משפחה ובנם בן החמש, גילו תגלית מדהימה בזמן שניסו לדוג דגים. הקבוצה מצאה רובים, כמו גם שני חפצים ממתכת שהיו חומרי נפץ

הילדים נדהמו: העלו מהנהר מטמון ענק של רובים וחומרי נפץ
השלל שנמצא בנהר צילום: פייסבוק

שני נערים שקיוו לתפוס דגים בנהר העלו בחכתם מאגר גדול של רובים וחומרי נפץ. ג'יימס ווייט, בן ה-15, יצא ליום דיג עם חבר משפחה ובנם בן החמש בליינאר פארק בברומלי, דרום מזרח לונדון, ביום שבת האחרון. לפני תחילת הפעילות הם החליטו לשחות במזג האוויר החם.

עם זאת, כשג'יימס הלך במים, הוא החליק על מה שהתברר מאוחר יותר כשלושה מחסניות עם רובה. זה לא היה כלי הנשק היחיד שמצא, בסמוך אליו גילו הילדים מאגר גדול של רובים וחומרי נפץ. ג'יימס אמר לתקשורת המקומית: "כשמצאתי אותם אמרתי "הלוואי שזה היה חלום רע, אבל זה לא היה חלום ואז מצאתי חפץ ממתכת ואמרתי זה יכול להיות חומר נפץ, ואז מצאתי עוד סט של רובים ועוד משהו שנראה כמו חומר נפץ".

על פי הדיווח, הקבוצה מצאה בין שישה ל-11 רובים, כמו גם שני חפצים ממתכת, חומרי נפץ. בנוסף הם מצאו גם כדורים והרבה מחסניות. דובר משטרת לונדון מסר: "המשטרה הוזעקה לכביש ווינספורד, SE6, בשעה 16:49 ביום שבת, 6 באוגוסט לדיווחים על כלי נשק שנמצאו בנהר, שוטרים מצאו נשק חם ותחמושת שהוצאו מהמקום".

ריאן בול, בן 32, סיפר על המציאה: "היינו בטיול בנהר אליו אנחנו הולכים בקביעות עם הילדים שלנו, והבנים שלי שיחקו עם חבר המשפחה בן 15, ג'יימס, כשהוא החליק על משהו שנראה כמחסנית, אז הוא התחיל לחפש מסביב במים, ואז אחד אחרי השני הוא התחיל לשלוף את כל מה שאפשר לראות בתמונות".

אמלי וייט, אחותו של ג'יימס, פרסמה בפייסבוק: "תיזהרו לתת לילדים שלכם לשחק בנהר, אחי היה שם עם חבר והילד שלו ואחי נפלו על משהו ושלפו רובה ואז מצאו עוד הרבה חומרי נפץ וכלי נשק".

נשק תחמושת לונדון משטרת בריטניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד