כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024
"דווקא בגלל הלחימה"

למרות המתיחות עם עזה המושל יגיע לישראל

מושל ניו ג'רזי פיל מרפי מתחיל ביום ראשון הקרוב מסע בן ארבעה ימים לישראל, וזאת למרות המלחמה שהתחוללה בין ישראל לארגון הטרור הג'יהאד האיסלאמי בעזה. "אם אתה לא עם אנשים שאתה טוען שהם חברים בזמנים מאתגרים, אז איזה סוג של חבר אתה?"

למרות המתיחות עם עזה המושל יגיע לישראל
המושל מרפי צילום: טוויטר

מושל ניו ג'רזי פיל מרפי יגיע לישראל ביום ראשון הקרוב לביקור שיתמקד בפיתוח כלכלי בן ארבעה ימים, ביקור שיציין את ביקורו הרשמי השלישי בישראל מאז נבחר למושל בשנת 2017. זוהי נסיעתו השמינית לישראל מאז 2014.

המושל מרפי ייפגש עם הנשיא יצחק הרצוג, אנשי עסקים וטכנולוגיה וכן יבקר ברמאללה לפגישות עם גורמים פלסטינים. הוא יגיע עם אשתו, תמי סניידר מרפי, ומושל מדינת דלאוור ג'ון קרני. הביקור ממומן על ידי המרכז למדיניות חדשנית, צוות חשיבה דמוקרטי. הוא גם יבקר בכותל המערבי וביד ושם.

המושל מרפי אמר שהוא "נרגש לקראת הביקור ומצפה להעמקת הקשרים עם אחת מבנות הברית החשובות ביותר של ארצנו".

"מעולם לא נתתי לנסיבות של הרגע להפריע לי ללכת לשם", אמר מרפי, בהתייחסו לתקיפות של צה"ל והטילים ששוגרו על ידי מחבלי הג'יהאד האיסלאמי. הוא ציין כי נסיעתו הראשונה לישראל הייתה בקיץ 2014, במהלך מבצע צוק איתן. "אם אתה לא עם אנשים שאתה טוען שהם חברים שלנו בזמנים מאתגרים, אז איזה סוג של חבר אתה?" אמר מרפי. "חבר הוא חבר, ואנחנו הולכים לוודא שנוכל להזכיר לאנשים שישראל היא בעלת ברית חזקה כמו שיש לנו".

ניו ג'רזי היא ביתם של הקהילה היהודית הרביעית בגודלה בארה"ב, ויש לה את האוכלוסייה היהודית השנייה בגודלה לנפש מכל מדינה אחרת, אחרי ניו יורק. בנובמבר האחרון זכה מרפי בבחירות לתפקיד המושל מחדש בעזרת הקהילה היהודית.

מושל ניו ג׳רזי פיל מרפי ביקור בישראל הג׳יהאד האיסלמי ניו גרז'י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד